کد خبر: 4640
1399/07/28 - 15:34


معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

خسارت 1.5 میلیارد تومانی کرونا به سمن‌های زنجان

به گفته معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از زمان شیوع بیماری کرونا در استان (اسفندماه سال 98 تا مردادماه سال 99) سازمان‌های مردم‌نهاد خسارت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومانی متحمل شده‌اند که برای این بخش رقم قابل توجهی است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از زمان شیوع بیماری کرونا در استان (اسفندماه سال 98 تا مردادماه سال 99) سازمان‌های مردم‌نهاد خسارت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومانی متحمل شده‌اند که برای این بخش رقم قابل توجهی است.

لیلا کریمی، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در نشست با اصحاب رسانه استان با اشاره به خسارت سمن‌های جوانان در ایام کرونایی اظهار کرد: سمن‌های جوانان با وجود اینکه سازمان اقتصادی نیستند اما برای انجام امور محوله خود و اینکه بتوانند خدمات درخوری را به جامعه هدف‌شان ارائه دهند، قطعا هزینه‌های جاری بالایی دارند. از زمان شیوع بیماری کرونا در استان (اسفندماه سال 98 تا مردادماه سال 99) سازمان‌های مردم‌نهاد خسارت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومانی متحمل شده‌اند که برای این بخش رقم قابل توجهی است.

کریمی اضافه کرد: علاوه بر این مراکز مشاوره نیز طی دوران کرونا دچار بیش از ۲۵۰ میلیون تومان خسارت شده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت جوانان فعال در این سمن‌ها در عرصه پیشگیری از کروناویروس ابراز کرد: حضور در پاکسازی و ضدعفونی معابر عمومی، توزیع اقلام پیشگیری از کرونا نظیر ماسک و موادضدعفونی‌کننده، امحاء زباله‌های بیمارستانی از جمله اقدامات شایسته سمن‌های جوانان استان در ایام کرونایی بوده است.

کریمی با تاکید بر اینکه کرونا باشگاه‌های ورزشی را تعطیل کرد، افزود: تمامی اعضای سمن‌ها و ورزشکاران فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را در بستر فضای مجازی ادامه دادند.

شهلا کاظمی، رئیس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست با بیان اینکه شرایط کرونای باعث شده است تا اکثر مسابقات به صورت مجازی برگزار شود، تصریح کرد: اجرای فاز سوم طرح ساختار قامتی در ۸۰ روستا و آغاز فاز چهارم این طرح در روستاهایی که به لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار ندارند، برگزاری طرح ملی طبیعت‌گردی برای مادران و دختران از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه بانوان به اجرا گذاشته شده است.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانورزش و جوانان زنجانسمن های زنجانلیلا کریمی
sedayezanjannews.ir/nx4640


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»