کد خبر: 4762
1399/08/20 - 12:57


معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

حضور بازنشسته‌ها در هیئت فوتبال را استعلام کرده‌ایم

محمدعلی حمزه‌پور: فدارسیون فوتبال در بکارگیری بازنشسته‌ها در راس هیئت مشکلی ندارد اما این موضوع مورد تائید وزارت ورزش نیست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- انتخابات رئیس هئیت فوتبال استان زنجان 22 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود. بر اساس اظهارات مسئولان اداره کل ورزش و جوانان 9 نفر به عنوان کاندید آمادگی خود را اعلام و نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند که 2 نفر از آن‌ها بازنشسته‌اند. معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان می‌گوید: فدراسیون فوتبال در بکارگیری بازنشسته‌ها به عنوان رئیس هیئت مشکل قانونی نمی‌بیند اما وزارت ورزش بر لزوم عدم حضور بازنشسته‌ها در راس هیئت‌ها تاکید دارد.

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در رابطه با شائبه‌های مربوط به اساسنامه انتخابات رئیس هیئت فوتبال از جمله به روز نبودن آن اظهار کرد: آئین‌نامه هیئت فوتبال با سایر هیئت‌ها متفاوت است. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، مدارک در حال بررسی و تکمیل است. ما در مرحله اخذ استعلام از طریق وزارتخانه هستیم. طی 20 الی 25 روز آینده پاسخ استعلام‌ها را دریافت می‌کنیم. بعد از مشخص شدن، لیست نهایی کاندیداها اعلام می‌شود.

حمزه‌پور در مورد منع قانونی بکارگیری بازنشسته‌ها به عنوان رئیس هیئت به صدای زنجان گفت: رؤسای هیئت‌ها دِلی کار می‌کنند. آنها ریالی هم بابت خدمات‌شان دریافت نمی‌کنند. اتفاقا به این دلیل دیوان محاسبات نیز از اینکه بازنشسته‌ها به عنوان رئیس هیئت‌ها فعالیت کنند مشکلی ندارد. خزانه‌دار نیز در هیئت‌های ورزشی حقوق دریافت نمی‌کند، اگر دریافت کند مبلغ دریافتی بسیار ناچیز و در حد دستمزدی است که بر اساس موافقت هیئت رئیسه، به وی تعلق می‌گیرد. در هر صورت به منظور حرکت در مسیر قانونی، موضوع شرکت بازنشسته‌ها در انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان یکی از آیتم‌های ما در اخذ استعلام‌ از وزارت ورزش و جوانان است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اختلاف نظر فدراسیون و وزارتخانه متبوع در بکارگیری بازنشسته‌ها در راس هیئت‌ها افزود: فدارسیون فوتبال در بکارگیری بازنشسته‌ها به عنوان رئیس هیئت مشکل قانونی نمی‌بیند اما وزارت ورزش بر لزوم عدم حضور بازنشسته‌ها در راس هیئت‌ها تاکید دارد.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانورزش و جوانان زنجانهیئت فوتبال زنجانحمزه پور
sedayezanjannews.ir/nx4762


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»