کد خبر: 4787
1399/08/22 - 1:0


مدیرعامل باشگاه پرواز زنجان خطاب به کاندیداهای انتخابات آتی ریاست فوتبال استان زنجان:

اگر نمی‌توانید کاری بکنید، نیایید!

جواد نوروزی: با بودن اصفهانیان مخالفتی ندارم اما بهتر است به دیگران هم فرصت خدمت بدهیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرعامل باشگاه پرواز زنجان معتقد است: «نباید در شهرمان نخبه‌کُشی کنیم. من دوست دارم آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدارسیون (سمت فعلی) که سهل است، رئیس فدارسیون فوتبال شود. اما از یک طرف دیگر هم دوست دارم در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان به شخص (اشخاص) دیگری هم فرصت حضور دهیم تا ببینیم چند مرده حلاج است. اصلا ببینیم می‌تواند کار کند یا نه؟!»

جواد نوروزی در گفت‌وگو با صدای زنجان در رابطه با شائبه‌های مطرح شده مربوط به انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان که 22 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: فدارسیون فوتبال اساسنامه انتخابات را به فیفا ارسال کرده اما به دلیل اینکه بخش انتخابات این اساسنامه شائبه داشته مورد تائید قرار نگرفته است. قرار است تغییراتی در این بخش اعمال شود. از این رو این ابهامات، انتخابات رئیس هیئت فوتبال در استان‌ها را دچار چالش کرده است. هم اکنون برخی از بندهای اساسنامه از جمله شرایط مدیریتی فرد کاندیدا دارای ابهام و نواقص است. ما انتظار داریم مدیرکل ورزش و جوانان و معاون ورزشی این دستگاه به موضوع ورود کنند.

وی با اشاره به ارسال مدارک کاندیداها به فدارسیون فوتبال این اقدام مجریان انتخابات رئیس هیئت را قابل قبول ندانست و گفت: اصولا پس از ثبت‌نام هیئت سه نفره متشکل از نماینده حقوقی هیئت (علی‌مراد اسماعیلی)، نماینده اداره کل ورزش و جوانان (محمدعلی حمزه‌پور، معاون اداره کل) و دبیر هیئت (مهدی ناصحی) نواقص مربوطه را طبق اساسنامه بررسی می‌کنند. شنیده‌ها حاکی از ارسال مدارک کاندیداها به فدراسیون فوتبال است در حالی که درست نیست، باید مجریان صورتجلسه انتخابات را به فدراسیون بفرستند چرا که فدارسیون نمیتواند کاندیداها را رد یا تائید کند.

نوروزی با اشاره به شرکت 9 نفر به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست هیئت فوتبال معتقد است: رقابت در این انتخابات برابر نیست. نگرانی خود را به مسئولان ذیربط اعلام کرده‌ایم آنها هم قول اخذ دقیق پاسخ استعلام‌های خواسته شده را داده‌اند.

وی با اشاره به توانمندی‌های فریدون اصفهانیان، رئیس فعلی هیئت فوتبال استان که یکی از کاندیداها برای شرکت در انتخابات ریاست هیئت فوتبال است، اعلام کرد: «باید از اصفهانیان در حوزه فوتبال استان به نیکی یاد کنیم. به شخصه معتقدم نباید در شهرمان نخبه‌کُشی کنیم. من دوست دارم آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدارسیون (سمت فعلی) که سهل است، رئیس فدارسیون فوتبال شود. اما از یک طرف دیگر هم دوست دارم در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان به شخص (اشخاص) دیگری هم فرصت حضور دهیم تا ببینیم چند مرده حلاج است. اصلا ببینیم می‌تواند کار کند یا نه؟!»

نوروزی که معتقد است اصفهانیان در قبال فروش حق امتیاز تیم فوتبال زنجان بهترین کار را انجام داده است، تصریح کرد: اگر در آن سال (سال 94) چنین کاری صورت نمی‌گرفت تیم به دسته سه سقوط می‌کرد. اما من هم قبول دارم او باید از طرف مقابل (خریدار) وجه التزام دریافت می‌کرد تا مشکلات بعدی نظیر وصول نشدن چک‌ها پیش نمی‌آمد.

مدیرعامل باشگاه پرواز با اشاره به مشکلات فعلی فوتبال زنجان افزود: مدتی است در زنجان فقر بازیکن داریم، البته در حال حاضر نیز فوتبالیست‌هایی داریم که در لیگ‌های برتر و دسته یک بازی می‌کنند اما تعدادشان کاهش یافته است.

وی بیان کرد: مدارس فوتبال استان به نسبت جمعیت با مدارس فوتبال اصفهان برابری می‌کند، اما به علت نبود لیگ پویا که متاثر از نبود اسپانسر است نمی‌توانیم در حوزه استعدادیابی موفق باشیم. به نظرم کمیته اقتصادی باید در هیئت فوتبال استان تشکیل شود تا رایزینی‌های مربوط به جذب اسپانسر را در دستور کار قرار دهد.

نوروزی با بیان اینکه هر کسی که می‌خواهد ریاست هیئت فوتبال استان را بر عهده بگیرد باید برنامه کاری و عملیاتی برای جذب اسپانسر داشته باشد، تاکید کرد: اگر نمی‌توانید با این راهکارها برای فوتبال استان هزینه کنید، نیایید و خودتان را خراب نکنید!

گفتنی است در لیست ثبت‌نامی‌ها برای کاندید شدن در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان، اسم دو بازنشسته به چشم می‌خورد. طبق اساس نامه‌ای که فدراسیون فوتبال ارسال کرده منعی برای حضور بازنشستگان در این انتخابات نیست. فدراسیون شرایط سنی گذاشته که بر اساس آن افراد 35 الی 70 سال می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که امکان وجود بازنشسته در این رنج سنی هست. این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان با حضور بازنشستگان در انتخابات و عهده‌دار بودن مسئولیت در هیئت‌ها بر اساس قوانین حاکم بر کشور مخالف است.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانجواد نوروزیهیئت فوتبال زنجانفریدون اصفهانیان
sedayezanjannews.ir/nx4787


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»