کد خبر: 5207
1399/11/14 - 9:42


نائب رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان:

اعزام تیم «والیبال نشسته بانوان» زنجان به مسابقات دسته یک

نائب رئیس هیئت معلولان و جانبازان استان زنجان از اعزام تیم تیم والیبال نشسته بانوان زنجان به مسابقات لیگ دسته یک کشور در نیمه نخست اسفندماه خبر داد و گفت: به زودی تیم والیبال نشسته مردان زیرمجموعه انجمن والیبال نشسته تشکیل می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نائب رئیس هیئت معلولان و جانبازان استان زنجان از اعزام تیم تیم والیبال نشسته بانوان زنجان به مسابقات لیگ دسته یک کشور در نیمه نخست اسفندماه خبر داد و گفت: به زودی تیم والیبال نشسته مردان زیرمجموعه انجمن والیبال نشسته تشکیل می‌شود.

پریوش قادری‌نیا، نائب رئیس هیئت معلولان و جانبازان استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به پیگیری دست‌اندرکاران هیئت برای تشکیل انجمن والیبال نشسته متشکل از تیم آقایان و تیم بانوان اظهار کرد: در حال حاضر تیم بانوان با 8 ورزشکار کار خود را آغاز کرده و اقدامات مربوط به تشکیل تیم مردان در حال انجام است.

قادری‌نیا با اشاره به حضور آبتین یزدی، مدیرعامل شرکت پرواز شرق پاسارگاد به عنوان اسپانسر در ترکیب انجمن والیبال نشسته هیئت جانبازان و معاولان استان زنجان ابراز کرد: طی تصمیمات اتخاذ شده، آقای یزدی به عنوان رئیس و خانم رقیه مصطفوی به عنوان دبیر مسئولیت انجمن را بر عهده دارند.

نائب رئیس هیئت معلولان و جانبازان استان زنجان از اعزام تیم دسته یک بانوان انجمن والیبال نشسته این هیئت به مسابقات لیگ دسته یک در نیمه نخست اسفندماه خبر داد و در مورد زمان دقیق و مدت برگزاری این مسابقات به صدای زنجان گفت: فدراسیون فعلا نامه‌ مکتوب را ارسال نکرده است و برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در نیمه نخست اسفندماه را تلویحا به هیئت معلولان و جانبازان استان زنجان اعلام کرده است.

قادری‌نیا موضوع جذب «اسپانسر» را از مشکلات تمامی هیئت‌های ورزشی دانست و افزود: با توجه به اینکه 12 رشته زیرمجموعه هیئت معلولان و جانبازان استان زنجان فعالیت می‌کند، طبیعتا مشکل نبود اسپانسر در این هیئت نسبت به سایر هیئت‌ها بیشتر است. با توجه به فعالیت ورزشکاران مستعد و مدال‌آور ملی در رشته‌های مختلف این هیئت، امیدواریم شاهد حضور پررنگ واحدها و شرکت‌ها به عنوان اسپانسر و حامی مالی از تیم‌های ورزشی باشیم.

 

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانوالیبال نشسته بانوان زنجانپریوش قادری‌نیا
sedayezanjannews.ir/nx5207


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»