کد خبر: 5234
1399/11/19 - 12:7


در جلسه امروز شورای شهر رخ داد:

تقدیم بودجه ۷۹۰ میلیاردی سال آینده شهرداری به شورا

امروز در صحن علنی شورای شهر بودجه ۷۹۰ میلیاردی سال آینده شهرداری با رشد ۴۳.۶ درصدی نسبت به بودجه امسال را تقدیم شورا شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- امروز در صحن علنی شورای شهر بودجه ۷۹۰ میلیاردی سال آینده شهرداری با رشد ۴۳.۶ درصدی نسبت به بودجه امسال را تقدیم شورا شد.

به گزارش صدای زنجان، جلسه امروز شورای شهر زنجان با حضور اعضای شورا و معاونان شهرداری، در غیاب شهردار با دستور کار تحويل بودجه پيشنهادي سال 1400 مجموعه شهرداري زنجان وطرح و بررسي نامه‌ها و لوايح رسيده از کميسيون‌هاي تخصصي شورا  برگزار شد.

طبق توضیحات ارائه شده بودجه سال آینده شهرداری زنجان نسبت به بودجه امسال با رشد ۴۳.۶ درصدی و با مد نظر قرار دادن مباحث تورم و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تنظیم و تدوین و به شورای شهر ارائه شده است.

به گفته معاون شهردار زنجان از مجموع بودجه پیش‌بینی شده ۵۲ درصد مربوط به بودجه عمرانی و ۴۸ درصد جاری در نظر گرفته شده است.

غلامحسین احمدی متذکر شد: برای تدوین بخش درآمدی بودجه سه چهار ماه کار شده و بودجه نیز در مدت ۲ ماه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این‌که برخی موارد و پروژه‌ها در قالب تبصره‌های تکلیفی در بودجه قید شده است، تصریح کرد: برای عملیاتی شدن بودجه سال آینده شهرداری و روان‌تر شدن آن اقداماتی پیش‌بینی شده است.

به گفته این مسئول ۱۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی زنجانرود و باغ هاشم‌نژاد در صورت قطعی شدن در بودجه قید می‌شود چرا که در حال حاضر فعلا فرایند تکمیلی این پروژه‌ها کامل نشده تا اعتبارشان در بودجه قید شود که این دو پروژه در قالب تبصره تکلیفی قید شده است.

 

به گفته معاون شهردار زنجان یکی از ویژگی‌های بودجه سال آینده شهرداری در اولویت قرار گرفتن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر از جمله سبزه‌میدان، تکمیل پارکینگ طبقاتی سعدی و بازگشایی محور پادگان، تکمیل سالن مدیریت بحران و یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) است.

احمدی با بیان این‌که یک یا دو پروژه جدید و خاص همچون پارک هاشم نژاد نیز در دستور کار قرار دارد، که در حال طراحی است و سال آینده ساخته خواهد شد، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام شهرداری اکثراً پروژه‌های بزرگی هستند که به پایان می‌رسد، اما سایر امور همچون ترمیم و جدول آسفالت و پیاده‌روسازی نیز انجام می‌شود.

 

الهام احمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشورای شهر زنجانبودجه 1400 شهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5234


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»