کد خبر: 5286
1399/12/06 - 13:9


انتقاد عضو شورای شهر زنجان:

معضل کارت‌ ترددهای بی‌نام در پیاده‌راه سبزه‌میدان

به گفته یک عضو شورای شهر زنجان تعداد زیادی کارت تردد بدون نام در پیاده‌راه سبزه میدان صادر و توزیع شده که همین سبب بروز معضل پارک خودرو و موتورسیکلت در این محور شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته یک عضو شورای شهر زنجان تعداد زیادی کارت تردد بدون نام در پیاده‌راه سبزه میدان صادر و توزیع شده که همین سبب بروز معضل پارک خودرو و موتورسیکلت در این محور شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان، منصور مرادلو امروز در صحن جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان به پیاده‌راه سبزه‌میدان و تردد و پارک خودروها در این محدوده اشاره داشته و اظهار کرد: با این‌که ۱۰ روز پیش این موضوع در شورا مطرح شد اما پیاده‌راه در حال حاضر به محلی برای پارک خودرو و موتور تبدیل شده و عوامل شهرداری دائما با این افراد درگیر هستند و دلیل عمده آن سوءاستفاده از کارت‌های تردد بی‌نام صادر شده است.

این عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر این‌که در حال حاضر ۱۰ خانوار ساکن در اطراف پروژه سبزه‌میدان داریم، تصریح کرد: دو نوع کارت برای تردد در این محور صادر و توزیع شده است که تعداد زیادی از این کارت‌های بی‌نام توسط سازمان حمل‌ونقل شهرداری و تعدادی نیز به هیئت امنای بازار داده شده ولی اطلاعی از تعداد آن نداریم در حالی که باید برای این موضوع و جلوگیری از سوءاستفاده از این کارت‌ها و پارک خودرو در پیاده‌راه تدبیری اندیشیده شود.

وی ضمن انتقاد از سد معبر ایجاد شده به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و نگرانی از کرونای انگلیسی تصریح کرد: متاسفانه استراتژی مشخصی برای مدیریت سد معبر به‌ویژه در بافت مرکزی شهر وجود ندارد در حالی که دستورالعمل قانونی در مورد چگونگی مدیریت سد معبر در شهرداری وجود دارد از همین رو انتظار از شهرداری برای تدوین برنامه عملیاتی مشخص به منظور جلوگیری از هرج و مرج داریم.

پیمانکار تکمیل سرویس‌های بهداشتی پارک ملت صلاحیت ندارد

مرادلو در ادامه به ساماندهی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی در پارک ملت و پیمانکار انتخاب شده برای این موضوع اشاره کرد و یادآور شد: شهریورماه سال پیش پیمانکار مربوطه برای تکمیل سرویس‌های بهداشتی این پارک از طریق مناقصه انتخاب شده در حالی که از آن زمان تاکنون فقط سنگ نما زده شده و هیچ کار دیگری انجام نداده است.

این عضو شورای شهر زنجان با انتقاد از عملکرد پیمانکار مربوطه خاطرنشان کرد: این پیمانکار از مهرماه سال پیش تاکنون بیشتر از ۵ روز کار نکرده است.

وی متذکر شد: اگر پیمانکار صلاحیت لازم برای انجام پروژه را ندارد چرا ادامه کار با این پیمانکار انجام شده است./ 940

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپیاده راه زنجانتردد خودرو در پیاده راهشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5286


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»