کد خبر: 5471
1400/01/17 - 17:9


مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان زنجان اظهار کرد:

محیط‌بانان زنجانی را به رگبار بسته‌اند

علی مرشدی: محیط‌بانان مسلح بودند اما حتی فرصت حرف زدن هم پیدا نکردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- افراد ناشناس 2 محیط‌بان زنجانی را شب دوشنبه 16 فروردین‌ماه در منطقه شکارممنوع « فیله خاصه» به شهادت رساندند، گفته می‌شود نیروهای محیط زیست بی‌آنکه فرصت تعقیب و گریز و حتی صحبت پیدا کنند توسط این افراد به رگبار بسته شده‌اند.

علی مرشدی، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با ارائه جزئیاتی از حادثه شهادت دو محیط‌بان زنجانی اظهار کرد: این دو محیط‌بان توسط شکارچیان آهو توسط افراد قسی‌القلب، ناجوانمردانه با سلاح جنگی به رگبار بسته شدند. محیط‌بانان دارای تجهیزات لازم از جمله سلاح بودند اما حتی فرصت تعقیب و گریز افراد ناشناس را پیدا نکردند.

مرشدی اضافه کرد: شکارچیان به جای مطیع بودن در قبال قانون حتی اجازه صحبت به همکاران ما را ندادند، حداکثر جریمه‌ای که متخلفان باید پرداخت می‌کردند 25 میلیون تومان بود اما دست به سلاح‌های جنگی‌شان بردند و 2 محیط بان زنجانی را شب دوشنبه به شهادت رساندند.

وی با اشاره به حضور نیروهای اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در دقایق اولیه در منطقه فیله‌خاصه برای یافتن محل تصریح کرد: با توجه به وسعت منطقه، یافتن محیط‌بانان و محل، دشوار بود و با GPS موبایل محیط‌بانان در محل حادثه حاضر شدیم.

به گزارش صدای زنجان، شهید «میکاییل هاشمی» متولد 1358 متاهل و دارای یک فرزند با سابقه  20 سال سابقه و  شهید «مهدی مجلل» کارشناس ارشد محیط زیست، متولد 1366 دارای 7 سال سابقه در یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان بودند که دوشنبه شب 16 فروردین‌ماه 1400 توسط افراد ناشناس به شهادت رسیدند./ 941

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهادت محیط بانانمحیط زیست زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5471


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»