کد خبر: 56
1396/05/07 - 19:46


رئیس هیئت جودوی استان:

میزبانی مسابقات دختران زیر 16 سال شمالغرب به زنجان رسید

از حضور جودوی زنجان در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

مجتبی بیگلی با اشاره به حضور جودوی زنجان در لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: جلسه نهایی در مورد لیگ دسته یک کشور شنبه برگزار و به نظرم مسابقات تا دو هفته دیگر آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که حضور استان در لیگ دسه یک کشور در رده بزرگسالان است، ابراز کرد: زنجان مجوز حضور در لیگ برتر را نیز دارد اما از نظر مالی توان شرکت در لیگ برتر را نداریم.

رئیس هیئت جودوی استان با اشاره به این‌که ورودی مسابقات دسته یک، 4 میلیون تومان است، افزود: مخارجی متعددی نیز در طول مسابقات نیاز است که برآوردهای آن انجام شده است.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که زمان آن‌ها طبق تقویم فدراسیون است.

بیگلی بیان کرد: در سطح استان نیز مسابقات جودو یادواره شهدای عملیات مرصاد بین شهرستان‌های ابهر و زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی شمالغرب کشور عنوان کرد: این مسابقات در چند رشته برگزار می‌شود که جودو نیز جزو این رشته‌هاست.

رئیس هیئت جودوی استان با بیان این‌که استان به‌عنوان میزبان مسابقات جودو دختران شمالغرب کشور انتخاب شده است، اظهار کرد: سنندج نیز میزبانی مسابقات پسران شمالغرب کشور را بر عهده دارد که این مسابقات در هر دو بخش پسران و دختران در رده زیر 16 سال برگزار می‌شود.

وی در مورد برنامه هیئت جودو استان در بحث استعدایابی نیز گفت: استعدادیابی هیئت جودو استان آغاز شده که بنرها نیز در سطح شهر نصب هستند و ثبت‌نام کلاس‌های تابستان نیز به صورت رایگان انجام و آموزش زیر نظر مربیان استعدادیاب مجرب هیئت انجام می‌شود.

 

اقدام کننده: روزنامه صدای زنجان

sedayezanjannews.ir/nx56


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»