کد خبر: 7745
1400/04/08 - 13:34


رئیس شورای شهر و شهردار زنجان مرخصی 45 روزه شهردار را رد کردند؛

شهردار زنجان: شنبه با قدرت برمی‌گردم!

شهردار زنجان در واکنش به اخباری مبنی بر مرخصی 45 روزه او گفت: بحث خاصی وجود ندارد! تنها یک کار پزشکی داشتم که ظرف دو سه روزه به انجام می‌رسد و به زودی سر کار خود باز می‌گردم و مسلما قوی‌تر از قبل کار می‌کنم!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- شهردار زنجان در واکنش به اخباری مبنی بر مرخصی 45 روزه او گفت: بحث خاصی وجود ندارد! تنها یک کار پزشکی داشتم که ظرف دو سه روزه به انجام می‌رسد و به زودی سر کار خود باز می‌گردم و مسلما قوی‌تر از قبل کار می‌کنم!

امروز شایعاتی در فضای مجازی پیچید مبنی بر این‌که حبیب یگانه؛ شهردار زنجان به مدت 45 روز از شورای شهر مرخصی گرفته و از امروز در شهرداری زنجان حضور ندارد و با توجه به آغاز به کار شورای ششم از ماه آینده و برنامه‌ریزی برای انتخاب شهردار جدید، به نظر می‌رسد شهروندان زنجانی دیگر شاهد حضور حبیب یگانه در شهرداری زنجان نخواهند بود.

صدای زنجان برای پیگیری این مساله در ابتدا با اسماعیل ساعتچی، سرپرست روابط عمومی شهرداری زنجان تماس گرفت. ساعتچی در پاسخ به صدای زنجان گفت: آقای شهردار هم اکنون خودشان در دسترس هستند و تا آنجا که من به عنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری در جریان هستم این مرخصی چند روزه برای درمان بوده است و همچین بحثی نیست.

عباس راشاد، رییس شورای شهر زنجان نیز ضمن تکذیب خبر مرخصی 45 روزه گفت: مرخصی آقای شهردار تنها یک مرخصی چند روزه است و 45 روز نیست. بنا به اقتضائات موجود من در جریان مرخصی آقای شهردار قرار می‌گیرم و مسلما موضوع مرخصی 45 روزه صحت ندارد.

صدای زنجان برای پیگیری بیشتر این موضوع با حبیب یگانه، شهردار زنجان نیز تماس گرفت. شهردار عنوان کرد: من یک مرخصی سه روزه گرفته‌ام که از روز سه شنبه 8 تیرماه (امروز) تا روز پنج شنبه 11 تیرماه خواهد بود و به امید خدا جمعه سر کار خود هستم.

یگانه مدعی شد که بحث خاصی وجود ندارد! تنها یک کار پزشکی داشتم که ظرف این دو سه روزه به انجام خواهد رسید و به زودی سر کار خود باز می‌گردم و مسلما قوی‌تر از قبل کار خواهم کرد.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهره میرعیسی‌خانی

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهردار زنجانحبیب یگانهعباس راشاد
sedayezanjannews.ir/nx7745


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»