کد خبر: 7784
1400/04/22 - 13:59


استادیوم زنجان هم‌چنان در انتظار افتتاح؛

تکمیل «زیتون» 30 میلیارد می‌خواهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان: برای افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان زمانی را اعلام نمی‌کنم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- ورزشگاه 15 هزار نفری که از پروژه‌های دولت احمدی‌نژاد محسوب می‌شود، در دولت‌های روحانی هم رنگ افتتاح به خود ندید و از قرار معلوم با توجه به بودجه بالایی که نیاز دارد، افتتاح آن به دولت بعد می‌رسد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به منظور تکمیل و افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزاری نفری در حال احداث زنجان نیاز به ۳۰۰ میلیارد ریال (۳۰ میلیارد تومان) اعتبار است.

علی خلیلی در گفت‌وگو با ایرنا با تاکید بر اینکه شرایط برای تامین اعتبار این پروژه بزرگ ورزشی زنجان فراهم است، افزود: در حال حاضر این ورزشگاه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بخش عمده ای از کارها نیز به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: روند جذب اعتبار این پروژه ورزشی زنجان، خوب پیش می رود و برای امسال نیز با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، کسری اعتبار پیش‌بینی شده است تا عملیات اجرایی بدون هیچ مشکلی و با سرعت بالا ادامه یابد. 

خلیلی با تاکید بر اینکه برای افتتاح و بهره‌برداری از ضلع غربی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که در حال تکمیل است، زمان دقیقی اعلام نمی‌کنم، تصریح کرد: تلاش می‌شود با سرعت بخشی به عملیات اجرایی، فاز نخست این طرح مهم و اثرگذار ورزشی را در آینده نزدیک مورد بهرهبرداری قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در طی سالجاری نیز عملیات اجرایی فازهای بعدی این ورزشگاه با قوت هرچه تمام پیش خواهد رفت و در حال حاضر نیز اکیپ‌های عملیاتی با تمام توان پای کار هستند.

خلیلی با بیان اینکه تعداد اکیپ‌ها باید چندین برابر شود و با این تعداد اکیپ فعلی نمی‌توان کارهای عملیاتی این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان را با قدرت به پیش برد، افزود: پیمانکار نیز نسبت به افزایش تعداد اکیپ‌ها قول مساعد داده و اداره کل نیز پی‌گیر موضوع است.

عملیات اجرایی این ورزشگاه که از سال ۸۴ آغاز شده است قرار بود در مدت چهار سال به اتمام برسد اما تا به امروز این امر محقق نشده و در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد برخوردار است.

طرح مطالعاتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال ۸۳ تهیه و عملیات اجرایی آن نیز از سال ۸۴ آغاز شده که قرار بود در مدت چهار سال به اتمام برسد و اکنون مردم این استان به ویژه اهالی فوتبال و سایر ورزش دوستان، سالیان درازی است که در انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

انتهای پیام/

140


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانورزشگاه زیتون زنجانورزش و جوانان زنجانخلیل
sedayezanjannews.ir/nx7784


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»