کد خبر: 7787
1400/04/22 - 14:13


شهردار زنجان خبر داد:

تعطیلی پارک‌ها و مراکز بازی از ساعت ۱۰ شب

همزمان با اعلام مسئولان بهداشت درمان کشور و استان مبنی بر پیشروی موج پنجم کرونا در کشور و همه‌گیری ان در روزهای آینده، شهردار زنجان اعلام کرد که همه پارک‌ها و مراکز بازی از جمله شهربازی ملت از ساعت ۱۰ شب به بعد باید تعطیل می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- همزمان با اعلام مسئولان بهداشت درمان کشور و استان مبنی بر پیشروی موج پنجم کرونا در کشور و همه‌گیری ان در روزهای آینده، شهردار زنجان اعلام کرد که همه پارک‌ها و مراکز بازی از جمله شهربازی ملت از ساعت ۱۰ شب به بعد باید تعطیل می‌شوند.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه با بیان اینکه براساس دستور ستاد ملی کرونا تردد از ساعت ۱۰ شب به بعد ممنوع است، اظهار کرد: به تبع این امر، پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها نیز از این ساعت باید تعطیل شده و از ارائه خدمات به شهروندان ممانعت به‌عمل می‌آید.

وی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: در صورت دستور ستاد کرونا مشکلی با تعطیلی این مراکز تفریحی نداریم و قطعا همچون ماه‌های گذشته اقدام به تعطیلی خواهیم کرد ولی فعلا دستورالعملی در این رابطه به شهرداری زنجان ارسال نشده و فقط با محدودیت زمان ارائه خدمات داریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه حضور در پارک‌ها و مراکز تفریحی منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است‌، عنوان کرد: شهروندان خود باید در گام نخست مراقب سلامتی فردی و خانوادگی‌شان باشند و حتما با رعایت فاصله اجتماعی و با زدن ماسک در این اماکن حضور داشته باشند.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: شهرداری با همه توان در کنار مردم و مسئولان است و تلاش خود را کرده‌ایم تا شرایط بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

140


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهردار زنجانتعطیلی پارک هاکرونا
sedayezanjannews.ir/nx7787


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»