کد خبر: 7832
1400/05/14 - 16:3


رئیس جدید شورای شهر زنجان:

پروژه‌های شهری زنجان متوقف نمی‌شود

منصور مرادلو: مطالبات مردم را بدون لکنت‌زبان پیگیری می‌کنیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نخستین جلسه رسمی و علنی شورای ششم شهر زنجان با ریاست منصور مرادلو، امروز پنجشنبه 14 مردادماه با انتخاب سرپرستی شهردار زنجان آغاز شد.

در این جلسه «منصور سلطان‌محمدی» و «مصطفی رضایی» و «حبیب‌ یگانه» ۳ کاندیدای سرپرستی شهرداری زنجان زنجان بودند که اعضای شورای شهر زنجان با ۶ رای «منصور سلطان‌محمدی» را به مدت حدود ۳ماه به عنوان سرپرست شهرداری زنجان برگزیدند. آرای «حبیب یگانه» و «مصطفی رضایی» نیز به ترتیب ۳ و صفر بود.

پروژه‌های شهری زنجان تا انتخاب شهردار متوقف نمی‌شود

منصور مرادلو در این جلسه ضمن ابراز امیدواری برای تحقق اهداف تدوین شده در طول ۴سال پیش‌رو اظهار کرد: امیدواریم انتخاب شهردار زنجان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود اما تا آن زمان اجازه تعطیلی پروژه‌ها را نمی‌دهیم و با قوت کارها انجام شود. علاوه بر آن تلاش می‌کنیم بودجه جاری بالای 800 میلیارد تومان تامین شده و به درستی نیز هزینه شود.

مرادلو با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون شاهد مدیریت یکپارچه شهری باشیم، تاکید کرد: این مهم قطعا با سیاست‌گذاری شورای شهر طی 4 سال آینده و حرکت در مسیر نقشه‌ راه تدوین شده و به دور از تفرقه محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه ما نباید مسبب خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی شویم به دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه ماست. تلاش می‌کنیم در گوشه گوشه این شهر و تمامی محلات حضور داشته باشیم. شورای ششم شهر زنجان ولایت‌پذیری را در اجرای وظایف خود در قبال مردم به اثبات خواهد رساند. مردم سایه خدا در روی زمین هستند ما باید نارضایتی‌ها را به حداقل برسانیم. با مردم صادقانه صحبت خواهیم کرد، مردم نامحرم نیستند و ما نیز صادقانه با آنها برخورد می‌کنیم.

مرادلو با بیان اینکه شورای ششم برای توسعه شهر، اقدام جهادی خواهد کرد، تاکید کرد: ما قسم خورده‌ایم که مطالبات مردمی را بدون لکنت زبان پیگیری کنیم. تصمیماتی که اتخاذ می‌کنیم در جهت منافع مردم است، هرگز به خود اجازه نمی‌دهیم از کسانی که به دنبال منافع فردی هستند و نفوذ کرده‌اند و سبب بی‌آبرویی شده‌اند، غافل باشیم.

وی ضمن تقدیر از کارگران شهرداری زنجان به ابتلای بیش از 600 نفر از کارکنان به کروناویروس اشاره کرد و گفت: شورای ششم خود را موظف به خدمت در قبال این گروه دانسته و در هر حال آمادگی لازم برای پیگیری مطالبات و مشکلات آن‌ها را داریم.

گفتنی است پس از اتمام نخستین جلسه شورای ششم، اعضا در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری زنجان که در محل کارخانه کبریت برگزار شد، حضور یافتند.

**درِ شورای شهر زنجان به روی عموم مردم باز است!

منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری ضمن تقدیر از حبیب یگانه، شهردار سابق زنجان ضمن توجه به دغدغه چندین ساله شهروندان برای اجرای پروژه‌های شهری از جمله سبزه‌میدان اظهار کرد: اگر کار برای خدا باشد خستگی معنا ندارد، به شخصه معتقدم با خداباوری می‌شود مشکل شهری را حل کرد.

مرادلو با بیان اینکه «مردم‌سالاری دینی» از موراد مدنظر شورای ششم است، تصریح کرد: درِ شورای شهر برای تمامی کارمندان شهرداری، کارگران و عموم مردم باز است و ما حق نداریم مردم را پشت در نگه داریم و افراد باید بدون ترس حقشان را پیگیری کنند و شورای شهر نیز خود را موظف به پیگیری موارد مورد نارضایتی مردم می‌داند.

این مسئول خطاب به اعضای شورای شهر زنجان گفت: خواسته‌های شخصی‌تان را کنار بگذارید و برای منافع مردم تصمیم‌گیری کنید.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشورای شهرمنصور مرادلو
sedayezanjannews.ir/nx7832


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»