کد خبر: 8043
1400/07/19 - 20:24


نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس خطاب به وزیر کشور:

نگاه عادلانه به زنجان داشته باشید

حسن شجاعی: تاکید می‌کنم که ما نماینده‌های مجلس از استاندار جدید زنجان حمایت خواهیم کرد تا پیشرفت مورد انتظار برای استان را رقم بزنیم. در این بین به هیچ عنوان به دنبال منفعت سیاسی نیستیم. ما آمده‌ایم فدای انقلاب شویم!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس اعلام کرد: تاکید می‌کنم که ما نماینده‌های مجلس از استاندار جدید زنجان حمایت خواهیم کرد تا پیشرفت مورد انتظار برای استان را رقم بزنیم. در این بین به هیچ عنوان به دنبال منفعت سیاسی نیستیم. ما آمده‌ایم فدای انقلاب شویم!

حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس دوشنبه 19 مهرماه در آئین تودیع و معارفه استاندار زنجان که در سالن همایش‌های روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی با حضور وحیدی، وزیر کشور و آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در سالن همایش‌های روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی برگزار شد، فرصت کم نظیر در کشور و به ویژه در استان ایجاد شده است که باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم، اظهار کرد: ما امیدواریم مشکلاتی که ناشی از برخی ناکارآمدی‌ها برای مردم ایجاد شده است با بهره‌گیری از فرصت کم‌نظیر که همان فراهم آمدن سیستم هماهنگ فعلی است، رفع شود.

شجاعی با بیان اینکه اگر بصیرت مردم نبود مشخص نبود که این فرصت برای مردم ایجاد شود، اضافه کرد: باید قدردان مردم باشیم و این قدردانی را در عمل و سیره نشان دهیم تا این فرصت را به جهشی در استان و کشور تبدیل کنیم.

او خطاب به وزیر کشور گفت: از وزیر کشور می‌خواهیم تا به زنجان نگاه عادلانه داشته باشد. به نظرم کمتر از استحقاق استان زنجان به این خطه نگریسته شده است. باید استعدادها در تمامی زمینه‌ها اعم از ظرفیت‌های طبیعی و انسانی شکوفا شود، ما بیشتر از استحقاقمان نمی خواهیم.

شجاعی همچنین از محسن افشارچی استاندار جدید زنجان خواست تا با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی در جهت خدمت به مردم عزیز تلاش کرده و برای آرامش مردم با برنامه مدون در مسیر خدمت به استان گام بردارند.

این نماینده با تاکید بر اینکه استاندار جدید باید نگاه عادلانه به استان داشته باشد، ابراز کرد: ثروت در کل استان توزیع شده است. ما از استاندار جدید می خواهیم با نگاه عادلانه تمام استان را ببیند.

شجاعی که به نمایندگی از 5 نماینده استان در مجلس سخن می‌گفت، تاکید کرد: به عنوان نماینده نمایندگان استان در مجلس عرض می‌کنم ما نماینده‌ها برای خدمت به مردم استان زنجان با یکدیگر متحدیم، اتحاد ما فرصت دیگری است که استاندار زنجان با بهره‌گیری از این پتانسیل می‌تواند در مسیر پیشرفت زنجان گام بردارد. تاکید می‌کنم که ما نماینده‌های مجلس از استاندار جدید زنجان حمایت خواهیم کرد تا پیشرفت مورد انتظار برای استان را رقم بزنیم.

وی با اشاره به شان نظارتی مجلس تصریح کرد: ما در کنار حمایت از استاندار زنجان، از امکان نظارتی خود نیز استفاده خواهیم کرد، در این بین به هیچ عنوان به دنبال منفعت سیاسی نیستیم. ما آمده‌ایم فدای انقلاب شویم! ما به عنوان کسی که این جایگاه امانتی است که از سوی مردم بر عهده ما گذاشته شده قطعا از جایگاه نظارتی خود برای اصلاح برخی امور استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاننماینده ابهروزیر کشورعدالت
sedayezanjannews.ir/nx8043


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»