کد خبر: 8092
1400/08/05 - 14:54


عضو شورای شهر زنجان در گفت‌وگوی اختصاصی با صدای زنجان:

شورای شهر دست آقای نماینده است

انسیه ابوبصیر: 5 عضو شورا با آقای طاهری جلسات مخفیانه دارند/ علت رد شهردار منتخب «عدم صلاحیت» است/ همه کارها را نماینده دیکته می‌کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- انسیه ابوبصیر، عضو شورای شهر زنجان گفت: از ابتدای کار انتخابات شورای شهر ششم زنجان، ورورد نابه‌جای آقای «مصطفی طاهری»، نماینده شهرمان (از زیر پا گذاشتن اخلاق انتخابات گرفته تا معرفی تیم برای شورای شهر و موارد دیگر) مسائل زیادی را برای شهر ایجاد کرده است.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با صدای زنجان تصریح کرد: زمان انتخابات به آقایان گفتم که باید جلوی این بدعت را در زنجان هر چه زودتر بگیرند. کارهای آقای طاهری به‌عنوان نماینده مجلس، تخلف است و اگر تخلف در نظر نمی‌گیرید، شرعا جای سوال دارد.

ابوبصیر اذعان کرد: آقای طاهری آن همه دلخوری و نارضایتی از جانب کاندیداها را موجب شد و همان موقع عرض کردم که این قبیل کارها در زمان انتخابات خاتمه نمی‌یابد و داستان ادامه خواهد یافت.

نماینده دیکته می‌کند

این عضو شورا با اشاره به حضور 5 عضو شورا از لیست «ما بر این باوریم»، اظهار کرد: همه کارها از سوی آقای نماینده دیکته می‌شود. اعضای گروه «ما بر این باوریم» که مورد حمایت آقای طاهری است با حضور 5 نفره در ترکیب شورا و یک عضو بیشتر، همه شهر را مستاصل کرده‌اند.

شهردار منتخب صلاحیت ندارد

او با اشاره به عدم تایید شهردار منتخب شورا از سوی وزارت کشور افزود: دیروز بر معرفی انتخاب خود به وزارت کشور اصرار کرده‌اند در حالی که در نامه وزارت کشور بحث «عدم صلاحیت» در اولویت نخست مطرح شده و در بند دوم به موضوع «نداشتن سابقه 7 سال مدیریت میانی» اشاره شده است. اما آقایان تنها به بند دوم اشاره می‌کنند و کاری به مورد اول ندارند.

جلسات مخفی اعضای شورا با نماینده

ابوبصیر گفت: امروز برای سومین بار به پنج عضو مورد حمایت آقای نماینده هشدار دادم که در جریان جلسات مخفی در سالن جلسات شورا با آقای طاهری هستیم اما فعلا تحمل می‌کنیم. امروز برای جلسه‌ کمیسیون شهری شورا که بنده و برخی دیگر از اعضای شورا حضور دارند، اطلاع‌رسانی نشده است و با عنوان جلسه تخصصی، پنج عضو شورا با حضور آقای طاهری در حوزه مسکن و شهرسازی جلسه گذاشته‌اند.

این چندمین بار است که این روال را می‌بینم و نه به‌عنوان عضو شورا که به‌عنوان یک شهروند، این دخالت‌ها و دیکته‌کردن برخی مسائل به شورا را خطر جدی برای شهر می‌بینم. حرکت این پنج نفر کاملا از سوی آقای طاهری دیکته می‌شود.

آقای نماینده شعارهایش را فراموش کرده است

این عضو شورا خطاب به نماینده زنجان در مجلس اظهار کرد: آقای طاهری که دو سال است با هزاران شعار نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس هستند، به جای دخالت در پارلمان محلی و شورای شهر، عملکرد خود را نشان بدهند. متاسفانه عمل به شعارهایی از قبیل اشتغال، آوردن کارخانه خودروسازی، سدسازی و ساختن فلان اتوبان تعطیل شده است و فقط به دیکته برخی مسائل و سمت‌وسو دادن به بودجه شهرداری برای کارهای مختلف بسنده کرده است.

وی هشدار داد: این موضوع خطر جدی برای شهر است که بارها به مسئولان مختلف گفته‌ام اما گوش شنوایی تاکنون نبوده است. الان هم به‌عنوان یک شهروند زنجانی اگر قرار باشد این قبیل حرکت‌ها ادامه پیدا کند، مهم‌ترین عامل تفرقه در شورای شهر زنجان، آقای نماینده خواهد بود و اجازه نمی‌دهد 9 عضو شورا که با رای مردم راهی شورا شده‌اند، تصمیمی برای شهر بگیرند.

انتهای پیام/

خبرنگار: پیمان محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشورای شهر زنجانمصطفی طاهریدخالت
sedayezanjannews.ir/nx8092


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»