کد خبر: 8152
1400/08/25 - 11:43


پاسخ هیئت مدیره و پیمانکار تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان به گزارش صدای زنجان؛

فقط قانون اجازه تصمیم‌گیری دارد

پس از انتشار گزارشی در پایگاه خبری صدای زنجان با عنوان «هیئت مدیره تعاونی علوم پزشکی باید برود» در تاریخ 17 آبان‌ماه سال جاری که به وضعیت فعلی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان پرداخته و اظهار نظر تعدادی از مسئولان و اعضای تعاونی در آن منتشر شد، مسئولان و پیمانکار این شرکت پاسخی را ارسال کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پس از انتشار گزارشی در پایگاه خبری صدای زنجان با عنوان «هیئت مدیره تعاونی علوم پزشکی باید برود» در تاریخ 17 آبان‌ماه سال جاری که به وضعیت فعلی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان پرداخته و اظهار نظر تعدادی از مسئولان و اعضای تعاونی در آن منتشر شد، مسئولان و پیمانکار این شرکت پاسخی را ارسال کردند که در پی می‌آید:

جمال کوثریان، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان

هیئت مدیره فعلی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی در دی ماه سال 96 با تراز مالی منفی بالای 10 میلیارد تومان شرکت را تحویل گرفت.

از ابتدای بهمن‌ماه سال 96 نیز پیگیر اخذ پروانه بود که تا به امروز در 3 نوبت کمیسیون ماده 5 تشکیل و دو نوبت آن لغو شده است در نتیجه اگر کندی در روند ساخت و ساز وجود داشته مربوط به شهرداری در صدور پروانه بوده است نه کوتاهی هیئت مدیره! شرکت تعاونی تا مهر ماه 1399در بهترین شرایط ممکن در حال فعالیت بود ولی متاسفانه بعد ازمهرماه شرکت روز به روز با دخالتهای بی مورد اداره تعاون درگیر حاشیه شد.

در خردادماه سال 1399،  109 واحد آپارتمان تکمیل و با حضور نماینده اداره تعاون به اعضا  جهت تجهیز و نصب شیر آلات تحویل دادیم. طبق برنامه قرار بود در آذر ماه سال 99 نیز حدود 220 واحد دیگر که بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تحویل اعضا شود، مقرر شده بود در شهریورماه 1401 نیز بالای 300 واحد دیگر تکمیل و تحویل داده شود که این امر به علت مشکل‌تراشی‌هایی که شد محقق نشد.

دخالت های بی مورد اداره تعاون بجای نظارت

با توجه به دخالت‌های بی‌مورد که اخیرا اداره کل تعاون استان زنجان در امور داخلی شرکت تعاونی داشته است، کلیه امورات شرکت دچار از هم گسیختی شده است. یکی از کارشناسان اداره تعاون در جلسه رسمی  به جای رفع مشکل و در حضور کامل اعضای هیئت مدیره شرکت، شخصی را به عنوان مدیرعامل تحمیل می‌کند! حال سؤال اینجاست اداره تعاون در این 18 سال چه کمکی و یا خدماتی  به شرکت و اعضای آن کرده است؟ که مدیر عامل به شرکت تعاونی تحمیل می کند

کارکنان اداره تعاون 28 قواره زمین را به چه علت از سهم اعضای شرکت تعاونی دانشگاه گرفته اند ؟ در حالی هستند، از اعضای اصلی شرکت تعاونی با وجود واریزی و داشتن کارت سهام بعد از 20سال زمین نگرفته اند

ما قدردان حمایت و خدمات دادستان محترم هستیم چرا که با پیگیری شخص ایشان و نیرو های تحت امر شان نزدیک به 24 هزار مترمربع زمین واقع در اتوبان 22 بهمن که از اموال شرکت محسوب می‌شد، پس از چندین سال به اعضا بازگردانده شد. و امید تازه ای به روح شرکت دمیده شد و البته 14 هزار مترمربع زمین نیز با پیگیری‌های وکیل شرکت به اموال اعضا اضافه شد. در دوران هیئت مدیره فعلی هیچ حقی از اعضای شرکت تضییع نشده و مسئولان همواره به دنبال رفع مشکلات آن‌ها بوده‌اند و مفتخر به این هستیم که اموال شرکت به ارزش بالای 500 میلیارد تومان توسط هیئت مدیره فعلی برگردانده شده است! در این مدت فعالیت که با سختی پیگیر حق و حقوق شرکت بودیم اداره تعاون کجا بود؟

حالا که اموال رابرگرداندیم و تصور می‌کردیم اعضای شرکت روی خوش خواهند دید و در بهترین شرایط قرار می‌گیرند، اداره تعاون روند امور جاری شرکت را  مختل کرد!

در رابطه با مصالح ساختمانی خریداری شده برای ساخت ساز نیز باید عرض کنم که موضوع «مرغوبت» مصالح و «کیفیت» آن برای هیئت مدیره خیلی مهم بود و از این حیث با حساسیت و دقت بیشتر در خرید مواد اولیه برای ساخت 1500 واحد را پیگیری می کردیم و حداقل بالای 30 میلیارد تومان از بابت خرید های انجام گرفته و موجود در پروژه آپارتمانهای کوی دانشگاهیان به نفع اعضا صرفه‌جویی شده است.


رسول جباری، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان:

هیئت مدیره فعلی از آبان ماه سال 96  توسط اعضا انتخاب و شرکت را با کلی بدهی و صندوق منفی تحویل گرفت! در ابتدا مشکلات زمین حدود 8 هکتاری گلشهر معروف به آپارتمان‌های 81 (پروژه آپارتمان‌های کوی دانشگاهیان) که طلبکاران خود را داشت رفع کردیم.

برای بازگرداندن اموال شرکت 3 سال مراتب را از طریق محاکم قضایی و مراجع اداری پیگیری کرده و توانستیم امالی را که حدود  20 سال از تملک شرکت خارج شده بود را با آرای قضایی برگردانیم که پروژه‌های یادمان، باغشهر نمونه این پیگیری‌ها بودند

مدت قانونی هیئت مدیره فعلی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان در آبان‌ماه سال 99 به پایان می‌رسید از این رو در سال99 مجمع برگزار می‌شد اما با توجه به شیوع کروناویروس در اسفند 98 اداره تعاون طی نامه‌ای مکتوب برگزاری مجمع را ممنوع و متعاقبا طی نامه‌ای دیگر عنوان نمود  هر گونه برگزاری مجمع را منوط به مجوز مرکز بهداشت زنجان کرد.

هیئت مدیره نیز در 4 مرحله استعلام برای برگزاری مجمع سالیانه  را از مرکز بهداشت زنجان استعلام نمود که مرکز بهداشت عدم برگزای مجمع را طی نامه های کتبی اعلام نمود.

همزمان با نزدیک انتخابات ریاست جمهوری با تصور اینکه وقتی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشکلی ندارد برگزاری مجمع و انتخابات شرکت نیز منعی نخواهد داشت در 7 بهمن‌ماه سال 99 اقدام به انتشار آگهی کردیم.

کاندیداها برای حضور در ترکیب هیئت مدیره، شرکت کردند که کمیسیون نظارت بر انتخابات شرکت‌های تعاونی متشکل از اتاق تعاون، اتحادیه و اداره تعاون که مسئولیت احراز صلاحیت کاندیداها را بر عهده دارند با استناد به ضوابط که بر اساس آن «حد نصاب مقرر در قانون برای تعداد کاندیداها حداقل 12 نفر باشد در غیر این صورت اجازه برگزاری انتخابات نباید داده شود» با برگزاری انتخابات به علت عدم حد نصاب کاندیداهای شرکت کننده که کمیسیون فوق الذکر به علت نا معلوم احراز صلاحیت نگردید  موافقت نکرد.

متعاقبا در تیرماه سال جاری مجددا اقدام به انتشار آگهی شد. باز هم کمیسیون نظارت رای به احراز صلاحیت کاندیداها نداد و اعلام کرد « به جز تمدید مدت هیئت مدیره شرکت و انتخاب بازرس » حق برگزاری انتخابات هیئت مدیره را نداریم! دلایل این رای کمیسیون را پیگیری کردیم اما علت به اعضای هیئت مدیره شرکت نیز اعلام نشد! در نتیجه باید عرض کنیم که عدم برگزاری مجمع در اختیار شرکت نبوده است! چرا که هیات مدیره تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری مجمع انجام داده ولی به علت عدم صدور مجوز از مرکز بهداشت و همچنین منع برگزاری مجمع از سوی کمسیون فوق طی نامه های کتبی محقق نگردید.

در نوبت سوم مورخ 14 شهریورماه سال جاری مجمع برای تمدید مدت و انتخابات بازرس با نظارت رسمی نماینده محترم اتاق تعاون برگزار شد. که متاسفانه تا کنون اداره تعاون  به علت نا معلوم از ثبت مجمع تا کنون خوداری نموده است

اما در مردادماه سال جاری، اداره تعاون در اقدامی عجیب، در مراجع قضایی علیه هیئت مدیره طرح دعوی کرده و طبق بند 17 ماده 66 قانون بخش تعاون خواستار تعلیق هیئت مدیره شرکت شد!

لازم به ذکر است، بند 17 ماده 66 دستورالعمل اجرایی دارد و صراحتا در ماده 67 قانون بخش تعاون ذکر شده که در مدت زمان مشخص وزارت تعاون موظف است این دستورالعمل را تهیه، تصویب و به اداره‌های مربوطه ارسال کند.

که در دستور العمل صادره از وزارت تعاون مقرر میدارد اگر چنانچه هیئت مدیره تخلفی کرد و اداره تعاون از ان اطلاع یافت کتبا  میبایست مورد تخلف را به بازرس اعلام کند. بازرس نیز موظف است ظرف مدت یک هفته مراتب را به هیئت مدیره اعلام و درخواست رفع تخلف ظرف 48 ساعت را دهد. اگر رفع تخلف صورت نگرفت رکن بازرسی راسا از هیئت مدیره درخواست برگزاری مجمع کند، اگر هیئت مدیره نیز به این درخواست ترتیب اثر نداد  خود بازرس شخصا میبایست اقدام به برگزاری مجمع نماید  چنانچه بازرس نیز به وظایف خود عمل ننمود اداره تعاون می‌تواند راسا مجمع را برگزار کند و پس از تصویب تخلفات هیات مدیره در مجمع اداره تعاون باید علیه هیئت مدیره در دادگاه طرح دعوی کند.

متاسفانه هیچ یک از تشریفات قانونی مذکور از سوی اداره تعاون رعایت نشده است. اداره تعاون طی 7 بند درخواست تعلیق هیئت مدیره شرکت را در مراجع قضایی داده است که البته 6 بند از این 7 بند از سوی دادگاه تبرئه شده است. متاسفانه این دادخواست بدون هیچ مدارکی به ثبت رسیده است!

هیئت مدیره شرکت در (دادگاه بدوی) اعلام کرد که بند 17 ماده 66 قانون بخش تعاون دارای دستورالعمل اجرایی است اما دادگاه اقدام به صدور رای مبنی بر تعلیق هیات مدیره به علت عدم برگزاری مجمع را صادر نمود قابل ذکر است علت تعلیق صرفا عدم برگزاری مجمع بوده نه موارد دیگر و در رای صادره مقرر گردید اداره تعاون افرادی را جهت برگزاری مجمع منصوب نماید.

طبق ماده یک قانون اجرای احکام مدنی،  مقرر میدارد  هیچ حکمی از احکام دادگاهای دادگستری به موقع به اجرا گذارده نمیشود مگر این قطعی شده یا قرار اجرای موقت آن مواردی که قانون معین میکند صادر شده باشد که در اقدامی عجیب اداره تعاون با صدور نامه ای 7 نفر به عنوان هیات انتصابی معرفی و در نامه صادره اشاره به رای بدوی نمود که در راستای اجرای رای دادگاه بدوی ،بدون صدور اجرائیه از مراجع قضائی اقدام به اجرای رای بدوی نمود

لازم به ذکر است مسئولان اداره تعاون در شعبه بدوی 5 نفر را با این عنوان که از اعضای شرکت تعاونی هستند با خود به جلسه آوردند که مدعی بودند هیئت مدیره شرکت در حق آن‌ها اجحاف کرده‌اند!و در اقدامی عجیب همان 5 نفر که از اعضای اصلی شرکت تعاونی نمیباشند به عنوان هیات انتصابی از سوی اداره تعاون معرفی گردیدند 

جالب اینجاست از بین 7 نفر از اعضای هیئت انتصابی اداره تعاون، 5 نفر در دادگاه بودند با سناریوری اداره تعاون در دادگاه حضور داشته‌اند، تاکید می‌شود این افراد به هیچ عنوان عضو اصلی شرکت نیستند و از طرفی اکثریت آنها سواد کافی و تخصص لازم طبق اصول قید شده در اساسنامه را ندارند!

این‌ها کسانی هستند که فیش‌های اعضای اصلی را خریداری کرده‌اند و جز دو نفر از آنها  که جزو کادر علوم پزشکی هستند! شغل های 5نفر هئیت انتصابی یک از آنها بنگاه معاملات مسکن دارد  دیگری راننده تاکسی و حتی یکی از آنها حتی هیچ گونه ارتباط عضویت و یا سهامدار با شرکت تعاونی ندارد و  یکی باشگاه دار است که الان در هیئت انتصابی اداره تعاون حضور دارند! این افراد در سال 97 فیش‌ها را خریداری کرده‌اند اما مدعی‌اند که شرکت 18 سال در حق آن‌ها جفا کرده است!  و در حال حاضر اعضا اصلی شرکت تعاونی به این موضوع معترض هستند چرا اینها به عنوان هیات انتصابی معرفی شده اند؟

 چرا اعضاء اصلی و صاحبان اصلی شرکت کنار گذاشته شده اند

سؤالمان از مسئولان اداره تعاون این است، آیا سابق کیفری  و همچنین تخصص سواد و شرایط مقرر در اساسنامه این افراد را بررسی کرده‌اید که شرکت به ان بزرگی را تحویل آن‌ها داده‌اید؟و اینکه چرا این افراد منصوب شده اند؟

اعضای اصلی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی از این اقدام اداره تعاون رضایت ندارند و حتی اعتراض کتبی خود را نوشته‌اند! آن‌ها می‌گویند چرا مجموعه‌شان را به غریبه‌هایی که هیچ تخصصی ندارند، واگذار کرده‌اید؟

از سوی دیگر الان که شرکت به صورت غیرقانونی در تصرف هیئت مدیره انتصابی هستند بر اساس کدام حکم قضایی به راحتی در شرکت تردد می‌کنند؟

پس از صدور حکم تعلیق، هیئت مدیره انتصابی در محل شرکت حضور یافته و خواستار خروج اعضای هیئت مدیره شرکت شدند. در آن زمان بنده (مدیرعامل) و رئیس هیئت مدیره حضور نداشتیم و 5 نفر از اعضا هیات مدیره حضور داشتند که افراد حاضر عنوان نمودند که همین الان شرکت را تحویل این هیات انتصابی نماید و هیات انتصابی درخواست دستور قضائی مبنی به تحویل را نمودند و اداره تعاون از ارائه آن امتناع نمود با این توضیح که پرونده در مراجع قضائی است و جهت اجرا میبایست دستور قضائی وجود داشت ، هیچ گونه دستور قضائی اداره تعاون نداشته و هیات مدیره به علت عدم وجود دستور قضائی از تحویل آن خوداری نمودند  اما مجریان اداره تعاون راسا وارد شده و دستور به شکستن قفل‌ها و تعویض قفل درب‌های شرکت را دادند،! و شرکت را به تصرف هیات انتصابی دادند.

پرونده به شعبه 2 تجدیدنظر ارجاع شده و رای قطعی هم صادر نشده است. اما اعضای انتصابی و برخی از کارکنان اداره تعاون  با ساز و دهل در شهر پر کرده‌اند که هیئت مدیره تخلف کرده است در حالی که ما برگزاری مجمع را پیگیری کردیم اما به هر دلیلی امکان برگزاری مجمع به ما داده نشد.و علت تعلیق همانگونه که ذکر گردید عدم برگزاری مجمع میباشد.

ما از دادگاه تجدیدنظر درخواست داریم تا با توسل به قانون و به دور از حاشیه، رای  را در چهار  چوب قانون صادر نماید   و قطعا انتظار داریم دستورالعمل اجرایی لحاظ شده در بند 17 ماده 66 قانون بخش تعاون  و همچنین قانون بخش تعاون در این پرونده رعایت شود.چنانچه اداره تعاون به صورت کتبی مدارکی ارائه نماید که دستور العمل اجرائی و موارد ذکر شده در قانون بخش تعاون در خصوص تخلف هیات مدیره را که بدوا بازرس بایستی پیگیری نماید.

ما تمامی مدارک مجمع برگزار شده را به اداره تعاون ارائه کردیم اما به دلایل نامعلوم از ثبت ان امتناع می‌کند! اداره تعاون می‌گوید چون این مجمع با پیگیری ان در محاکم قضایی مصادف شده است مدارم مجمع را ثبت نمی‌کند در حالی که ما در 14 شهریورماه سال جاری مجمع را برگزار کردیم و 23 شهریورماه سال جاری رای قضایی ابلاغ شد.

روز بعد از برگزاری مجمع اولیه (برگزار شده در 14 شهریورماه سال جاری) آگهی انتخاب هیئت مدیره را منتشر کردیم مقرر شده بود 7 مهرماه سال جاری انتخابات برگزار شود اما اداره تعاون اجازه برگزار را نداد!

در خصوص ادعای تجمع صوری در شهریورماه سال جاری نیز باید بگویم این تجمع توسط اعضای اصلی و پیمانکاران که در این پروژه حق دارند صورت گرفته بود و اصلا صوری نبود! آیا پیمانکاران در صورت تعطیلی پروژه مطالباتی از شرکت ندارند که مطالبه گری کنند ؟؟؟به نظرم تجمع بهمن ماه سال 99 صوری بود که در بین تجمع‌کنندگان افراد غیرعضوی بودند که الان در ترکیب هیئت مدیره انتصابی شرکت نیز حضور دارند!

آقای انصاری، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اعلام کرده‌اند که هیئت مدیره شرکت لیست اعضای شرکت را به آن‌ها ارائه نکرده است که  ان را تکذیب می‌کنیم. ما یک بار به مراجع امنیتی و 2 بار به اداره تعاون (بهمن ماه سال 99 شعبه 3 تجدیدنظر توسط وکیل شرکت ارائه شد و بار دوم نیز تیرماه امسال ارائه شد) لیست را ارائه کرده‌ایم! در ضمن الان بیش از 2 ماه است که شرکت تصرف شده است خب استخراج لیست اعضای شرکت کار سختی نیست!الان که شرکت در تصرف هیات انتصابی که نماینده اداره تعاون میباشند است .

ایسان گفته‌اند که «هیئت مدیره شرکت چه بخواهند چه نخواهند باید بروند»، در پاسخ به ایشان عرض می‌کنیم که اداره کل تعاون در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستند، این شرکت اعضای اصلی دارد و آن‌ها تعیین می‌کنند چه کسی باشد و چه کسی نباشد!

در ضمن آقای انصاری شما از کدام قانون حرف می‌زنید؟ شما که با بی‌توجهی به قانون، اصول را زیر پا گذاشته و رای قضایی قطعی نشده، دست به اجرای رای بدوی  آن هم بدون صدور اجرائیه از اجرای احکام کردید! حالا بماند که تشریفات قانونی را در اجرای بند 17 ماده 66 رعایت نکردید!

از طرفی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی یک شرکت شهرستانی است نه استانی! چرا باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان موضوع مرتبط با این شرکت را هم پیگیری و هم نظارت  و هم دخالت کند نه اداره تعاون شهرستان زنجان؟ آیا جز این است که چون شرکت تعاونی جزو شرکت‌های سرمایه‌دار است!؟شرکت تعاونی علوم پزشکی شرکت استانی نمیباشد.

گفته می‌شود که صاحبان برخی واحدهای فاز یک چه کسانی هستند؟ باید بگویم این افراد بی‌هویت نیستند و واحدها صاحب دارد و بی‌صاحب نیستند!

از طرفی، اعضای فاز یک طبق رای قضایی مبلغ 4 میلیارد تومان بدهکار شرکت تعاونی هستند.  طبق تبصره ماده 57 تا زمانی که صاحبان واحدها با شرکت تسویه نکرده‌اند هیچ واحدی تحویل نمی‌شود  و تصرف آنها غیر قانونی میباشد چرا که طبق رای صادره قطعی شده به شرکت بدهکار میباشند و از سوی دیگر محوطه کارگاهی است و هنوز عملیات ساحت به پایان نرسیده است و برخی از افراد نباید در واحدها سکونت می‌یافتند!چرا که به لحاظ امنیتی که منطقه کارگاهی است و امکان خطر برای ساکنان وجود دارد.و چنانچه اداره تعاون ادعا می کند که به خاطر منافع اعضا چنین اقداماتی را انجام داده ، حق پایمال شده بقیه اعضای آپارتمان های فاز دو ، فازسه را  که بالای 4میلیارد تومان اعضای فاز یک بدهکار می باشند پیگیری نماید.

ما ادعای عضوگیری خارج از چارچوب توسط هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان را قبول نداریم. پروژه از سال 81 و شروع به کار کرده و برای  1500 نفر برای تحویل آپارتمان‌های 81 به ثبت رسیده است، اعضای قبلی علاقمند به ادامه عضویت نبوده‌اند و بارها اخطار کتبی ارسال شد ولی جهت تعیین تکلیف به شرکت مراجعه ننمودند و در مجمع 98 توسط اعضا حاضر در مجمع اخراج شدند و آنها اعضائی بودند که واریزی های پایین داشته به طور مثال واریزی پنجاه هزار تومان تا پنج میلیون تومان  و طبق نامه وزیر وقت مربوط به سال 99 که مقرر نموده در صورت دارا بودن شرایط عضویت توسط اشخاص مذکور در اجرای ماده 10 اجرای سیاستهای کلی اصل 44 و شیوه نامه نحوه پذیرش سهامداران غیر عضو در شرکتهای تعاونی به شماره 235705 مورخ 07/12/1395 معاون محترم امور تعاون نسبت به پذیرش ذینفعان مذکور به عنوان سهامدار غیر عضو وفق مقررات قانونی اقدام گردد که این هیئت مدیره  اقدام به نشر فراخوان کرده‌ایم.

اگر گلایه‌ای در خصوص عدم آئین‌نامه مالی معاملاتی هست افراد باید از اداره تعاون شاکی باشند که چرا در مدت 18 سال نظارتی نداشته است؟ مشخص نیست که 28 قطعه زمین شرکت تعاونی (واگذار شده به کارکنان و مدیران اسبق اداره کل تعاون) را چه کسی و به چه کسی فروخته است؟ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که ادعای احقاق حقوق مردم را دارید شما خودتان بدهکار اعضای شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی هستید! چرا در این مدت فقط بخشی از مبالغ درخواستی را پرداخته اید و مابقی را نمی‌پردازید؟

در پایان تا اواسط شهریور سال 1400 شرکت تعاونی در بهترین شرایط ممکن بوده و به سرعت پروژه در حال پیشرفت بود  و امید تازه ای به اعضا شرکت تعاونی که 18 سال در انتظار خانه دار شدن بودند وارد شده بود که با این اقدام اداره تعاون در حال حاضر پروژه تعطیل میباشد.


مهدی‌الزمان علی‌اصغر عراقی:

با عرض سلام و احترام

در روزنامه صدای زنجان گویا به نقل از فردی اعلام شده بود که پیمانکار نه تنها طلب ندارد بلکه بدهکار است

اولین این موضوع بدون ذکر نام شخص و بارفتار حرفه ای روزنامه‌نگاری امری پسندیده نیست و عواقب امر را متوجه تهیه کننده خبر می‌نماید زیرا بنده دارای حکم قطعی از مراجع قضایی بوده و احتمالا فرد اظهار نظر کننده مقامی بالاتر از مراجع محترم قضایی داشته و یا با هدایت اشخاصی قصد زیر سوال بردن تصمیماتی که اخیرا با ارشادات دادستان محترم زنجان اخذ شده را زیر سوال ببرند!

هشت ماه پیش بنده سه جلسه در خدمت دادستان محترم بوده و جا دارد از زحمات ایشان همگی قدردان باشیم زیرا شاید من صرفا به چشم طلبکار و طرف مقابل هم بدهکار تلقی می‌گردد ولی ایشان با منصبی که در حکم دادستان شهر دارا می‌باشند از تمام جوانب از قبیل اجتماعی و اقتصادی و صرفه و صلاح شهر که حافظ مال و انسجام شهری می‌باشند وظیفه خطیری بر عهده دارند لذا علاوه بر دادستان بودن ایشان فردی روحانی بوده و از این لحاظ هم فرمایشات ایشان بیشتر به دل می‌نشیند علی‌ایحال ایشان به بنده فرمودند که جانب انصاف رعایت گردد و یک جمله تاثیر گذار که مگر چقدر می‌خواهیم عمر کنیم که همین فرمایشات باعث تفاهمی شد که از یک بحران اجتماعی جلوگیری شد که جای تقدیر علی‌الخصوص توسط همشهریان عزیز از ایشان می‌باشد. حال در کمال تعجب به جای قدردانی و منعکس نمودن عملکرد ایشان به ریاست محترم قوه قضاییه همچنین زحمات دوستانی که در این مسئله دخیل بودند و زبان از زحمات همه عزیزان قاصر است با انتشار این گونه اخبار سعی در کمرنگ نمودن زحمات مسئولین شهرمان باشیم که صد البته با فضا سازی و ادعای کذب و نشر ان دنبال اهداف خاصی می‌باشند جای بسی تعجب است ولی اینجانب با جدا کردن خویش از صف افراد قدر نشناس جا دارد از زحمات دادستان محترم و سایر دوستان دست اندر کار همانگونه که امام رضا(ع) فرمودند: «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل مراتب قدر دانی خویش را اعلام و حتما مراتب درایت را به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای هم منعکس خواهم نمود تا گواهی باشد بر تاکیدات اخیر ایشان بر مدیریت حل مشکل شهری توسط دادستان‌های محترم و کلیه قضات زحمتکش دستگاه قضا، در خاتمه خدا همگی ما را به راه راست هدایت فرماید!


اعضای اصلی و قدیمی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان

ما تقریبا یک یا دوقسط دیگر داریم تا تعهد مالی خود را به شرکت پایان داده و واحدهای خود را تحویل بگیریم اما با وجود شرایط فعلی امیدی به دریافت واحدها به این زودی‌ها نداریم.

کارهای ساخت و ساز تقریبا به خوبی پیش می‌رفت اما با تجمع‌های اخیر باز هم متوقف شده است و معلوم نیست انهایی که تجمع کردند چه برنامه‌ای برای پروژه دارند. آیا می‌توانند کار را پیش ببرند در حالی که از زمان حضور هیئت مدیره انتصابی اتفاق خاصی در پروژه رخ نداده است.

هر روز که این پروژه به تعویق می‌افتد میلیون‌ها تومان خسارت به بار می‌آید که معلوم نیست چه کسی آن را جبران خواهد کرد، گرچه دست آخر از اعضا خواهند گرفت.

ما عمری کار و تلاش کرده‌ایم تا در روزهای بازنشستگی و پیری سرپناهی داشته باشیم اما در این شرایط مانده‌ایم سراغ چه کسی برویم.

انتهای پیام/


هیئت مدیره تعاونی علوم پزشکی باید برود


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانجوابیهتعاونی علوم پزشکی
sedayezanjannews.ir/nx8152


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»