کد خبر: 8175
1400/08/27 - 22:12


رئیس جمهور در شورای اداری استان زنجان:

اعتماد آسیب‌دیده مردم را بازسازی می‌کنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه اعتماد مردم سرمایه عظیمی است که در گذشته آسیب دید، گفت که امروز شاهد بازسازی تدریجی اعتماد مردمی که نشاط اجتماعی را به همراه دارد، هستیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس جمهور با بیان اینکه اعتماد مردم سرمایه عظیمی است که در گذشته آسیب دید، گفت که امروز شاهد بازسازی تدریجی اعتماد مردمی که نشاط اجتماعی را به همراه دارد، هستیم.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه 27 آبان‌ماه سال جاری در شورای اداری استان زنجان که در سالن همایش الغدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، لازمه خدمت به مردم را مدد گرفتن از خدای متعال و متوسل شدن به اولیای الهی دانست و اظهار کرد: زنجان 3500 شهید دارد و ما باید ویژگی‌هایی که برای خدمت به این مردم که شهدای بسیاری برای این نظام تقدیم کرده‌اند، داشته باشیم و به هیچ عنوان دچار فخر فروشی و آفات آن نشویم.

رئیسی توسعه‌یافتگی را امری پسندیده اعلام کرد اما خطاب به مدیران و خدمتگزاران مردم گفت که مراقب باشند در این راستا مبتلا به آفات نشوند و به دنبال کاری جهادی با در نظر گرفتن شرایط تحریمی کشور باشند.

وی شکل گزارش‌دهی وزرا در جریان سفر ریاست جمهور در شورای اداری استان زنجان را موثر دانست و گفت: در طول این 40 سال در سفرهای ریاست جمهوری چنین گزارش دهی وزرا را شاهد نبودیم اما در این دوره در تلاشیم با ارائه ارقام و اعداد و شناخت وضعیت نقاط استان‌ها، برنامه‌ریزی مدونی برای خدمت به مردم داشته باشیم.

رئیسی با بیان اینکه مردم به خوبی معنای اعداد و ارقام ارائه شده در قالب گزارشات مسئولان را متوجه می‌شوند، عنوان کرد: اگر مردم می‌خواهند شرایط اقتصادی کشور را بدانند نگاهی به سفره خود بیاندازند!

وی با بیان اینکه اعتماد مردم سرمایه عظیمی است که در گذشته آسیب دید، اضافه کرد: امروز شاهد بازسازی تدریجی اعتماد مردمی که نشاط اجتماعی را به همراه دارد، هستیم.

رئیسی مسئله‌محوری را از فرمایشات مورد تاکید رهبری عنوان کرد و گفت: «آب» یک مسئله محوری است که بارها از سوی مسئولان استان زنجان نیز مطرح شده است، درست است کاهش نزولات جوی را شاهدیم اما باید برای ارائه راهکار عملیاتی دست به کار شد.

وی با بیان اینکد در صنایع نظامی بیشترین محدودیت را داشتیم تا صنایع غیرنظامی!، عنوان کرد: پس باید ببینیم کجای کار مشکل داشته که در صنایع غیرنظامی شاهد محدودیت هستیم!

رئیسی اضافه کرد: نباید تصور کنیم که فقط تهرانی‌ها میفهمند و استانهای دیگر نمی‌فهمند! در حالی که مدیرانی در استان‌ها داریم که بسیار شایسته‌تر از مسئولان پایتخت بوده و نیازمند بهره‌گیری از خلاقیت، ابتکارهای آن‌ها هستیم و ما روی مدیریت استان‌ها بیشتر حساب کرده‌ایم.

وی برلزوم استفاده از صندوق توسعه ملی برای بهبود مشکلات استان‌ها تاکید کرد و گفت: باید در توزیع عادلانه آب، بهبود جاده‌های مواصلاتی استان نهایت دقت را داشته باشیم.

رئیسی در بخش دیگری از اظهارات خود مبارزه با فساد را از وظایف اصلی دولتمردان دانست و گفت: دولتمردان نه فقط با فساد مبارزه کنند بلکه باید به بوی فساد نیز حساسیت به خرج دهند.

وی بر لزوم پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و با اشاره به اظهارات دولتی‌ها در رابطه با زمان‌بر بودن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام افزود: این مهم از اولویت‌های اصلی دولت است و ما با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم.

رئیسی در بخش دیگری از اظهارات خود به آسیب‌های اجتماعی به ویژه در رابطه با بانوان اشاره کرد و گفت: مردم استان زنجان در فلسفه و حکمت جزو استان‌های سرآمد کشور محسوب می‌شوند و آسیب اجتماعی زیبنده استان زنجان نیست.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانابراهیم رئیسیسفر استانی
sedayezanjannews.ir/nx8175


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»