کد خبر: 8177
1400/08/28 - 2:27


نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس:

دعاگوی آقای رئیسی هستم!

حسن شجاعی: دولت رئیسی امید را به مردم رنج‌دیده برگرداند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: شما با حضور انقلابی و جهادی‌تان امید را به مردم رنج‌دیده برگرداندید، من از این بابت از شما صمیمانه تشکر کرده و دعاگویتان هستم!

حسن شجاعی پنجشنبه شب در شورای اداری استان که در سالن الغدیر دانشگاه زنجان با حضور رئیس جمهور برگزار شد، خطاب به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: شما و دوستانتان سرمایه انقلاب هستید و محصول خون دل مردم و مجاهدت نیروهای انقلابی! معیشت مردم به دلیل اعتماد به کدخدا و توسط غرب گرایان ویران شد و اگر نجابت، بصیرت و دیانت مردم نبود، چیزی (اعتماد مردمی) باقی نمانده بود! از اینکه با حضور انقلابی و جهادی‌تان امید را به مردم رنج‌دیده برگرداندید از شما صمیمانه تشکر کرده و دعاگویتان هستم!

شجاعی زنجان را جزو استان‌های متوسط کشور اعلام کرد و افزود: استان ما به علت قرارگیری در ردیف استان‌های متوسط، مظلوم واقع شده و قدرت پیشرفت نیز ندارد ما از رئیس جمهور تقاضا داریم تا زنجان را به چشم استان متوسط نبیند و برای رونق و آبادانی استان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی دارد، تلاش کند.

وی با بیان اینکه ماز دولت آقای رئیسی انتظار داریم که مظلومیتی که مردم طی 8 سال اخیر داشتند را جبران کند، اضافه کرد: ما از آقای رئیسی انتظار داریم که دولتمردانش هم شبیه به خودش بوده و در برخورد با مردم متواضع، مهربان و دلسوز باشند.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانابراهیم رئیسیحسن شجاعیسفر استانی
sedayezanjannews.ir/nx8177


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»