کد خبر: 8196
1400/09/02 - 18:54


استاندار زنجان در پاسخ به شائبه پافشاری‌اش برای تائید حکم شهردار منتخب:

پیگیر شهردارشدن فرد خاصی نیستم

محسن افشارچی: من استاندارم و به تبع آن مسئول حفظ فرآیندهای قانونی استان هم هستم، اگر پایم را فراتر از قانون بگذارم، چگونه می‌توانم بی‌قانونی را جمع کنم؟

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان ضمن رد صریح ادعای پافشاری‌اش برای تائید حکم شهرداری شخص خاص اعلام کرد «من در حالت کلی پیگیر حکم شهردار زنجان هستم و تاکیدم روی شخص خاصی هم نیست! من استاندارم و به تبع آن مسئول حفظ فرآیندهای قانونی استان هم هستم، اگر پایم را فراتر از قانون بگذارم، چگونه می‌توانم بی‌قانونی را جمع کنم؟»

محسن افشارچی شامگاه سه‌شنبه 2 آذرماه سال جاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنده پیگیر حکم شهردار زنجان هستم اما برای شهردار شدن و یا تائید حکم شخص خاصی اصرار ندارم هر گونه ادعا در رابطه با پیگیری‌اش برای گرفتن حکم تائیدیه برای شهرداری گزینه خاص را رد کرد.

افشارچی تاکید کرد: «من در حالت کلی پیگیر حکم شهردار زنجان هستم و تاکیدم روی شخص خاصی هم نیست! من استاندارم و به تبع آن مسئول حفظ فرآیندهای قانونی استان هم هستم، اگر پایم را فراتر از قانون بگذارم، چگونه می‌توانم بی‌قانونی را جمع کنم؟ منتظر نتایج قانونی انتخاب شهردار می‌مانیم! البته فکر نمی‌کنم زمان زیادی طول بکشد که نتیجه حکم حل اختلاف مشخص شود!»

این مسئول در بخش دیگری از اظهارات خود در مورد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان تصریح کرد: منتظر ابلاغ این مصوبات از سوی هیئت وزیران هستم. وگرنه حدود 112 مورد پروژه پیشنهادی که مصوب شده است، داریم.  مهم‌ترین آن شامل، اختصاص 4 هزار و 800 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در 2 سال آینده و در نظر گرفتن 5 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تخصیص 800 میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن و سایر پروژه‌ها که قطعا در رشد و رونق اقتصادی نقش بسزایی داشته و سبب اشتغالزایی، افزایش درآمد خانوارها و در نهایت رشد تولید ناخالص داخلی می‌شوند.

افشارچی سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا به استان زنجان را پرخیر و برکت توصیف کرد و در پاسخ به این سؤال که تا چه میزان امیدوارید که بتوانید به مصوبات سفر اخیر جامه عمل پوشانده شود، عنوان کرد: بستگی به خود ما دارد که چقدر از مبالغ لحاظ شده در مصوبات تخصیص یابد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهردار زنجانمحسن افشارچیشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8196


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»