کد خبر: 8275
1400/09/29 - 20:2


صدور حکم نهایی پرونده شورا و شهردار زنجان

تبرئه 5 نفر از متهمان پرونده شورا و شهرداری زنجان در دادگاه تجدیدنظر

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- شعبه 8 دادگاه تجدید نظر دادگستری استان زنجان رای خود را در مورد درخواست تجدیدنظرخواهی تعدادی از متهمان پرونده شهرداری و شورای شهر زنجان درباره رای بدوی که از سوی شعبه 107 دادگاه کیفری2 زنجان صادر شده بود، اعلام کرد.

بنا بر رای نهایی این شعبه که پس از انجام تحقیقات و بررسی مدارک و متهمان و شهود اعلام شده است، پنج نفر از متهمان پرونده با تشخیص دادگاه تجدیدنظر از اتهامات انتسابی تبرئه شده‌اند و احکام سایر محکومان پرونده نسبت به رای بدوی مشمول تخفیف یا تشدید شده است.

بر این اساس اعتراض و تجدیدنظرخواهی کمال انصاری، ولی‌اله کلانتری، حسین اسماعیلی، محمدمسعود مرادخانی و علیرضا هادیلو با تشخیص دادگاه تجدیدنظر، وارد تشخیص داده شده و با توجه به مدارک موجود در پرونده و دفاعیات آن‌ها، از اتهامات انتسابی تبرئه شده‌اند.

احکام سایر متهمان پرونده با تشخیص دادگاه تجدیدنظر مشمول تخفیف یا تشدید شده است.

دی‌ماه سال 1398 بود که شهردار وقت زنجان به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر زنجان و برخی متهمان دیگر بازداشت شده و پرونده رسیدگی به اتهامات ان‌ها در دستگاه قضایی استان زنجان تشکیل شد.

پیشتر از سوی دستگاه قضایی استان زنجان اعلام شده بود که در پرونده شهرداری و شورای شهر زنجان ۱۱ متهم اصلی و ۲۰ نفر درگیر هستند.

انتهای پیام/

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاندادستان زنجانپرونده شهدار زنجانرای دادگاه
sedayezanjannews.ir/nx8275


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»