کد خبر: 9188
1401/06/17 - 13:19


تازه‌ترین اتفاق عجیب در ورزش زنجان؛

لغو مسابقات انتخابی تیم ملی واترپلو به میزبانی زنجان

والدین ورزشکاران: چند وقت پیش نیز تعدادی از بازیکنان در رده‌های سنی مختلف دچار مسمومیت ناشی از استنشاق کلر شدند و مسئولان هیئت از آن‌ها خواستند که کسی جایی بازگو نکند!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مسابقات انتخابی تیم ملی واترپلوی زیر 17 سال که قرار بود پنجشنبه (17 شهریورماه 1401) به میزبانی زنجان برگزار شود به علت بالا گرفتن اختلافات بین کادر فنی و هیئت شنای استان زنجان، لغو شد!

علی جباری، سرمربی سابق تیم واترپلوی زیر 17 سال زنجان که چند وقت پیش به علت بروز پاره‌ای از اختلافات با تعدادی از مسئولان هیئت شنای زنجان از این سمت کناره‌گیری کرد در گفت‌وگو با صدای زنجان گفت: قرار بود امروز پنجشنبه (17 شهریورماه 1401) مسابقات واترپلوی زیر 17 سال به میزبانی زنجان در استخر شنای امجدیه برگزار شود اما به علت اختلافات کامبیز افشاری، مسئول کمیته بازی واترپلو با برخی از مسئولان هیئت شنای استان منجر به کنار رفتن ایشان و در نهایت متلاشی شدن تیم، لغو شد.

به گفته جباری، در حال حاضر تیم زیر 17 سال واترپلوی زنجان بدون مربی و سرپرست بوده و وضعیتش برای حضور در مسابقات مشخص نیست.

سرمربی سابق تیم واترپلوی زیر 17 سال زنجان با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی دختران زیر 17 سال واترپلو به میزبانی زنجان برگزار شد، عنوان کرد: فینال و رده‌بندی این مسابقات هفته پیش در استخر امجدیه برگزار شد. نزدیک 13 تیم از سرتاسر کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

جباری با بیان اینکه من و افشاری (مربی) به علت نبود امکانات ناچار شدیم از هدایت تیم کناره‌گیری کنیم، ابراز کرد: متاسفانه هیئت شنای استان با مربی و سرمربی همراه نبود و تیم را به حاشیه بردند.

من مربی هستم و به شاگردم تحکم نمی‌کنم!

کامبیز افشاری، مربی تیم واترپلوی زیر 17 سال زنجان و ملی‌پوش اسبق زنجانی نیز در ادامه با تائید این اختلافات افزود: متاسفانه به علت دخالت‌های بی‌مورد بنده از ادامه هدایت تیم کناره‌گیری کردم و بحث اخراج شدنم از تیم درست نیست.

افشاری با تاکید بر اینکه متاسفانه افرادی در هیئت شنای استان دارای سمت هستند که آشنایی آنچنانی با واترپلو ندارند، عنوان کرد: من 28 سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم و علاوه بر مربیان ایرانی با مربیان کروات، روس، ایتالیایی و اوکراینی کار کرده و تجاربی در این راه کسب کرده‌ام که قطعا در ارتقای ورزشکاران بی‌تاثیر نخواهد بود اما برخی از افراد در هیئت شنای استان برای شاگردانم که هنوز در شرف یادگیری هستند بدون رعایت نکات فنی و حرفه‌ای، برخورد نامناسبی کرده و به بنده به عنوان مربی تحکم می‌کنند که باید شاگردم را از محل تمرین اخراج کنم که من این شیوه را درست نمی‌دانم.

ملی پوش اسبق تیم واترپلو با بیان اینکه چنین رفتارهای نامناسب و نداشتن برنامه‌ریزی هیئت شنای استان سبب شده تا این رشته به سمت نابودی پیش برود، عنوان کرد: ما اولین نسلی بودیم که در آسیا برای ایران، مدال طلا کسب کردیم، واقعا حیف است! اگر من و امثال من در این رشته نباشد چه کسی را خواهند آورد تا به بازیکنان، آموزش دهند؟ آقایان سالیان سال است که در هیئت حضور دارند اما یک بار هم پایشان را به استخر نگذاشته‌اند، برخی نیز که به نمایندگی از هیئت در استخر حضور دارند تخصصی در زمینه این ورزش نداشته و با عکس انداختن تصور دارد در این رشته کاره‌ای شده است!

بنا به اظهارات ورزشکاران و والدین آن‌ها که البته مربی و سرمربی سابق تیم واترپلوی زیر 17 سال زنجان نیز آن را تائید می‌کنند چند وقت پیش نیز تعدادی از بازیکنان در رده‌های سنی مختلف دچار مسمومیت ناشی از استنشاق کلر شدند و مسئولان هیئت از آن‌ها خواستند که کسی جایی بازگو نکند!

بنا بر ادعای والدین ورزشکاران مسمومیت ناشی از استنشاق کلر در استخر امجدیه تازگی نداشته و چندین بار تکرار شده است.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: لیلا محمدی

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانواترپلومسمومیت
sedayezanjannews.ir/nx9188


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»