کد خبر: 9451
1401/11/24 - 13:54


با اتمام جشنواره استعدادهای درخشان بوکس کشور در قم؛

بوکسورهای خردسال زنجانی صاحب 5 مدال شدند

با اتمام جشنواره استعدادهای درخشان کشور که به میزبانی استان قم برگزار شد، تیم خردسالان بوکس زنجان توانست در این رقابت‌ها 2 طلا، یک نقره و 2 برنز را از آن خود کند

پایگاه خبری صدای زنجان

صدای زنجان/ لیلا محمدی: با اتمام جشنواره استعدادهای درخشان کشور که به میزبانی استان قم برگزار شد، تیم خردسالان بوکس زنجان توانست در این رقابت‌ها 2 طلا، یک نقره و 2 برنز را از آن خود کند.

سعید نادری، مربی تیم خردسالان بوکس زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: فدراسیون بوکس با همکاری دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، مسابقاتی تحت عنوان «جشنواره استعدادهای درخشان» در رده سنی خردسالان (متولدان 89-90) را باهدف شناسایی و تشویق آینده‌سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها برگزار کرد.

نادری این جشنواره را فرصتی مناسب برای دیده شدن استعدادهای سراسر کشور در رده سنی پایه دانست و گفت: معتقدیم با نظارت و حمایت متولی این رشته استعدادهای شناسایی شده، تضمین کننده آینده درخشانی برای این رشته رزمی هستند. در زنجان بازیکنان در سالن‌های تخصصی بوکس واقع در خانه بوکس و سالن مادران و کودکان زیر نظر مربیان مجرب مشغول تمرین هستند.

به گفته این مربی، جشنواره استعدادهای درخشان به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه (پنجشنبه و جمعه) به میزبانی هیئت بوکس استان قم برگزار شد که بوکسورهای زنجانی توانستند در این رقابت‌ها 2 طلا، یک نقره و 2 برنز را کسب کنند.

ارشد رشته بوکس زنجان، مشکل این رشته را در تمامی رده‌ها «نبود اسپانسر» اعلام کرد و گفت: هیئت بوکس استان زنجان نگاه ویژه‌ای به رشد و تعالی این رشته داشته و همواره درصدد جذب اعتبارات مالی برای اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات است اما ضروری است برای کسب مدارج عالی، مسئولان ورزشی برای جذب اسپانسر برنامه مدونی داشته و هیئت را در این مسیر همراهی کنند.

انتهای پیام/

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبوکس
sedayezanjannews.ir/nx9451


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»