کد خبر: 9535
1402/01/16 - 13:46


مدیر فرودگاه زنجان خبر داد؛

آغاز فروش بلیت پروازهای زنجان – مشهد

محمدقاسمی: حجاج زنجانی از فرودگاه استان اعزام می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ سمیه محرمی: مدیر فرودگاه زنجان گفت: سفر هوایی از فرودگاه زنجان به مقصد مشهد از سر گرفته خواهد شد و فروش بلیت در سایت آغازشده است.

مدیر فرودگاه زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با اشاره به اینکه پروازهای زنجان -  مشهد فرودگاه زنجان تقریباً از 15 خرداد‌ماه سال گذشته با بدقولی شرکت هوایی آتا لغو شد، اظهار کرد: براساس توافق قرار بود سفرهای این شرکت به صورت دائم برقرار شود که این شرکت در هر دو استان طرف قرارداد خود سفرها را قطع کرد.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان پیگیری‌ها برای برقراری مجدد سفرها به نتیجه نرسید، اضافه کرد: در روزهای اخیر با پیگیری مجدد استاندار زنجان سفر هوایی از فرودگاه زنجان به مقصد مشهد از سر گرفته خواهد شد و فروش بلیت در سایت آغازشده است.

قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه پرواز حجاج در سال‌های گذشته باوجود چالش و مشکلات از استان انجام شد، خاطرنشان کرد: تا این لحظه خبری دال بر عدم انجام این سفرها از فرودگاه‌ها اعلام‌نشده و طبق روال سابق قرار است حجاج استان از طریق فرودگاه زنجان اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع اعزام حجاج از فرودگاه زنجان وظیفه و اختیارات در اختیار حج و زیارت است، بیان کرد: به‌عنوان فرودگاه هر تعداد حجاج و هر تعداد  پرواز از استان نیاز باشد آمادگی داریم و فرودگاه تلاش دارد بهترین عملکرد را داشته باشد.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه درزمینهٔ تعداد حجاج اعزامی باید حج و زیارت پیگیری و اطلاع‌رسانی کند البته تا این لحظه آمار دقیقی در کشور اعلام‌نشده است، اضافه کرد: برآورد آمار نشان از افزایش دو برابری حجاج نسبت به سال گذشته دارد که همین افزایش برای استان زنجان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانبلیت پروازهای زنجان – مشهدفرودگاه زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9535


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»