کد خبر: 9596
1402/02/06 - 11:44


رییس هیئت ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان زنجان؛

المپیاد ورزشی دانشجویان و کارکنان در ۵ رشته ورزشی برگزار می‌شود

سعید احمدی رئیس هیات ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان درباره مسابقات ورزشی المپیاد دانشجویی و کارمندی که به مناسبت هفته سلامت برگزارمیشود، گفت: ورزش دانشگاهی نیاز به حمایت بیشتر دارد تا بتوانیم جوابگوی چندین هزار دانشجو و کارمند دانشگاه های استان باشیم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / سعید احمدی رئیس هیات ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان درباره مسابقات ورزشی المپیاد دانشجویی و کارمندی که به مناسبت هفته سلامت برگزارمیشود، گفت: ورزش دانشگاهی نیاز به حمایت بیشتر دارد تا بتوانیم جوابگوی چندین هزار دانشجو و کارمند دانشگاه های استان باشیم.

 احمدی گفت: این مسابقات در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز، دومیدانی، دارت و فوتبال دستی از روز پنجشنبه ۷ ام  اردیبهشت ماه در دوبخش خواهران و برادران آغاز می‌شود .

 احمدی خاطر نشان کرد: این مسابقات با همکاری شهرداری،اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می گردد.

وی گفت: در پایان این رقابت ها ازنفرات برتر در این ۵ رشته باحکم‌ قهرمانی و جوایز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان این که ورزش دانشگاهی نیاز به حمایت بیشتر دارد، تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات و فعالیت های ورزشی دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان نیاز به حمایت تمام دستگاه‌ها و ارگانهای مربوطه داریم.

رئیس هیات ورزشی دانشگاه های استان همچنین افزود: جهت ایجاد تعامل بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان و ایجاد شور ونشاط بین این عزیزان، برگزاری چنین برنامه هایی لازم و ضروری است.

وی در پایان ر از شرکت کنندگان و مسئولین محترم ورزش و دانشگاه های استان خصوصا مدیران تربیت بدنی دانشگاه های  استان برای حمایت از ورزش دانشگاهی، تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9596


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»