کد خبر: 9604
1402/02/07 - 14:13


تشکیل قرارگاه جلب در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان

دادستان مرکز استان زنجان با اشاره به این موضوع که از زمان تشکیل قرارگاه جلب در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان قریب به ۹۰۰ نفر از سوی این قرارگاه جلب شدند، گفت: اصرار ما بر استقرار قرارگاه‌های جلب در دادسراهای همه حوزه‌های قضائی است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / دادستان مرکز استان زنجان با اشاره به این موضوع که از زمان تشکیل قرارگاه جلب در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان قریب به ۹۰۰ نفر از سوی این قرارگاه جلب شدند، گفت: اصرار ما بر استقرار قرارگاه‌های جلب در دادسراهای همه حوزه‌های قضائی است.

بهروز عباسی شامگاه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند فرماندهی انتظامی استان و ضابطان در اجرای دستورات قضایی، اظهار کرد: مجموعه انتظامی استان در سال گذشته اقدامات خوب و شاخصی داشته است و ما از مراجع انتظامی از جمله پلیس فتا، آگاهی، مبارزه با موادمخدر، امنیت اقتصادی و سایر مراجع در راستای همکاری تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای نظارت بر حسن انجام وظایف محوله و اجرای دستورات مقامات قضایی هر دو ماه یک‌بار به صورت مستمر از کلانتری و مراجع انتظامی بازدید کرده و پس از بررسی و ارزیابی اقدامات  مسائل و مشکلات موجود را جهت برطرف کردن مشکلات و تقویت امورات یادآوری شد.

این مسئول با اشاره به این موضوع که از تشکیل قرارگاه جلب در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان قریب به ۹۰۰ نفر از سوی این قرارگاه جلب شدند، یادآور شد: اصرار ما بر استقرار قرارگاه‌های جلب در دادسراهای همه حوزه‌های قضائی است.

دادستان زنجان اظهار کرد: در سال‌جاری افزایش درصد صلح و سازش در مراجع انتظامی با جدیت در دستور کار قرار دارد و این امر جزء برنامه‌های عملیاتی دادسرای عمومی و انقلاب زنجان است.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از برنامه‌های مشترک دادسرای زنجان و مراجع انتظامی زنجان است، ادامه داد: نگهداری این افراد در کمپ‌های ترک اعتیاد زنجان، برخورد با هنجارشکنان و جرائم مشهود در مراجع انتظامی با جدیت تمام در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجاندادستان مرکز استان زنجانبهروز عباسی
sedayezanjannews.ir/nx9604


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»