کد خبر: 9701
1402/03/08 - 9:13


بی‌توجهی مدعیان حمایت از سرمایه‌گذاری به یک پروژه فراملی؛

پروژه سلول‌درمانی سلطانیه را فراموش کرده‌اند!

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه گفت: دانشگاه علوم پزشکی استفاده لازم از کلینیک خیرساز سلطانیه را ندارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه گفت که با همکاری عوامل شهرستانی بخش‌های زیربنایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه انجام شده و عملیات اجرایی نیز اخیرا آغاز شده است اما انگار دانشگاه علوم پزشکی استان آن را فراموش کرده است!

سهند فلاحی تاکید کرد: در پروژه سلول‌درمانی سلطانیه که به تدریج بزرگ‌تر شد و بخش‌های بیمارستان، مرکز پژوهشی، خوابگاه، خانه‌های سازمانی و ژن‌درمانی هم به آن اضافه شد، ما از همکاری نداشتن برخی در پروژه استقبال می‌کنیم به شرط آن که از پای ما نگیرند. این پروژه فرا ملی است و وظیفه خودم می‌دانم با سرمایه خانواده نجفی و به خاطر دینی که به منطقه دارم به هر طریقی که شده و با وجود همه مشکلات و همراهی نکردن‌ها، آن را پیش ببرم.

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه افزود: از امروز دانشگاه‌های استان باید به فکر تربیت نیرو و متخصص برای این مجموعه مهم باشند و ببینند به چه تخصص‌هایی نیاز است چون اگر این اتفاق نیفتد آن طور که باید برای منطقه تاثیرگذار نخواهد بود.

وی افزود: با وجود همراهی مردم منطقه و مسئولان شهرستان، چند نفری به عنوان معارض در این پروژه حضور دارند که از ریش‌سفیدان برای حل این موضوع تقاضای کمک دارم. ما از کسی زمین رایگان نگرفته‌ایم و پول همه زمین‌های لازم را داده‌ایم.

فلاحی ادامه داد: در شهرستان سلطانیه مانعی وجود ندارد و همه مسئولان ان همدل و همراه هستند تا پروژه سلول‌درمانی طبق برنامه پیش رود. نماینده مردم سلطانیه در مجلس همکاری لازم را دارد و امام جمعه سلطانیه نیز پیگیر پروژه است و امیدواریم کار به گونه‌ای پیش برود که شرمنده مردم منطقه نباشیم.

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه در بخش دیگری از اظهارات خود به وضعیت بهره‌برداری از کلینیک خیرساز سلطانیه نیز اشاره داشت و گفت: در مورد کلینیکی که در سلطانیه ساخته شده نیز باید گفت که این کلینیک در حد بیمارستان است اما دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آن طور که باید و شاید از آن استفاده نمی‌کند!

وی خاطر نشان کرد: با ظرفیتی که در این مرکز وجود دارد، می توان در حوزه‌های مختلف پزشکی و درمانی از آن بهره برد اما به خاطر سوءمدیریتی که وجود دارد و خلا موجود در دانشگاه علوم پزشکی استان، خدمات لازم در ان ارائه نمی‌شود تا مردم منطقه مجبور به مراجعه به مرکز استان نشوند.

فلاحی تصریح کرد: می‌خواهم از تریبون نماز جمعه استفاده کرده و بگویم که چیزی که امروز در کلینیک رخ می‌دهد مد نظر مردم سلطانیه نیست. درآمد این کلینیک متعلق به دولت است در حالی که ماهانه حدود 300 میلیون تومان هزینه می‌شود تا مردم خدمات لازم را دریافت کننداما این اتفاق رخ نمی‌دهد.

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه اظهار کرد: حتی وقتی خودمان هم با پزشکی برای حضور در کلینیک هماهنگی لازم را انجام می‌دهیم، باز هم همراهی لازم از سوی علوم پزشکی انجام نمی‌شود. مدیر انقلابی باید در عمل خودش را نشان دهد نه اینکه تنها شعار دهد چون مردم را نمی‌توان با شعار مدیریت کرد. با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود و متاسفانه برخی از مسئولان همچنان در حد شعار باقی مانده‌اند.

وی اضافه کرد: قبلا کارخانه آرین توتون صنعت با سرمایه‌گذاری خانواده نجفی در سلطانیه راه‌اندازی شد که استان به مالیاتی پرداختی آن می‌بالد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان زنجان، گریزی هم به انتخابات اخیر در اتاق بازرگانی استان زنجان زد و مدعی شد: اخیرا انتخاباتی در بخش خصوصی در استان زنجان برگزار شد که مسئولان دولتی به قدری عیان و مستقیم در آن دخالت کردند که بخش خصوصی واقعی به بخش خصولتی تبدیل شد.

وی افزود: رهبر انقلاب در شعار سال بر کنترل تورم تاکید داشتند و به نقش بخش خصوصی تاکید کردند و قرار نیست دولت با بخش خصوصی رقابت کند.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانپروژه سلول‌درمانی سلطانیه
sedayezanjannews.ir/nx9701


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»