کد خبر: 9707
1402/03/08 - 16:36


ادامه استعفای اعضای شورای شهر زنجان؛

اسحاق اسماعیلی هم رفتنی شد

زهره میرعیسی‌خانی: پس از استعفای انسیه ابو بصیر، اسحاق اسماعیلی دومین عضو شورای شهر استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / زهره میرعیسی‌خانی: پس از استعفای انسیه ابو بصیر، اسحاق اسماعیلی دومین عضو شورای شهر استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد.

در این زمینه مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای شهر زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با تائید استعفای «اسحاق اسماعیلی»، عضو شورای شهر، اظهار کرد: دومین عضو شورای شهر برای شرکت در انتخابات مجلس، نامه استعفای خود را تقدیم شورا کرد.

وی ادامه داد:روند استعفای این عضو شورای شهر، مشابه استعفای عضو قبلی شورای  شهر « انسیه ابو بصیر» در جلسه علنی شورا در روز سه‌شنبه 9 خردادماه به رأی گذاشته خواهد شد و پس از تائید توسط اعضا به فرمانداری برای ادامه روند ارسال خواهد شد.

رئیس شورای شهر بابیان اینکه به نظر می‌رسد که این استعفا آخرین استعفای اعضای شورای شهر برای شرکت در انتخابات مجلس باشد، اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد روند استعفای ایشان با مشکلی روبه‌رو شود و غالباً اعضای شورای شهر با این موضوع موافقت می‌کنند.

گفتنی است علی اسماعیلی، اکبر اوصالی، جلال کرمی، اسمعیل بیگدلی، محمدجواد سروش‌مهر و وحید الله‌ورن به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر هستند که پس از استعفای این دو عضو شهر، به ترتیب جایگزین خواهند شد.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجاناسحاق اسماعیلیاستعفای دومین عضو شورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9707


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»