کد خبر: 9734
1402/03/13 - 13:11


با تکمیل فرآیند استعفای اسحاق اسماعیلی؛

داستان اعضای جدید شورای شهر زنجان به کجا می‌رسد؟

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری زنجان گفت: فرآیند جایگزینی دو عضو شهر، پس از استعفای آن‌ها طی و تکمیل شده است و روز سه‌شنبه 16 خردادماه 1402 مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی خانی: «سعید خلجی»، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استاندار زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه فرآیند استعفای دومین عضو شورای شهر زنجان (اسحاق اسماعیلی) نیز طی شده و با دریافت نامه کمیته تحقیق به پایان رسیده است، اظهار کرد: نامه تطبیق این عضو استعفادهنده به دست ما رسیده است و فرآیند جایگزینی این عضو نیز به‌زودی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه دو عضو علی‌البدل به حضور در جلسه دعوت‌شده‌اند و قطعاً با حضور این دو عضو فرآیند جایگزینی انجام خواهد شد.

 به گفته مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استاندار زنجان ، درصورتی‌که علی اسماعیلی عضو علی‌البدل اول در شورای شهر حضور یابد و قصد عدم حضور و استعفا از عضویت در شورای شهر داشته باشد، عضو دیگر علی‌البدل برای حضور در جایگاه او معرفی خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان نیز در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با اشاره به اینکه دو عضو علی‌البدل  برای حضور در مراسم تحلیف اعضای دعوت شده‌اند، اظهار کرد: در صورت عدم تمایل علی اسماعیلی برای حضور در شورای اسلامی شهر زنجان و علاقه‌مندی برای ادامه حضور در پست مدیریت آموزش و پرورش، نامه‌ای به فرمانداری مبنی بر استعفای علی اسماعیلی ارسال خواهد شد البته باید استعفای وی در جلسه پذیرفته شود.

مجید ناصحی مقدم با اشاره به اینکه مراسم تحلیف به صورت نمادین برگزار خواهد شد تا اعضای علی البدل به صورت رسمی به عنوان عضو شورای شهر زنجان شناخته شوند، گفت: پس از این مراسم اعضای جدذید می‌توانند نسبت به استعفای خود اقدام کنند البته باید با استعفای این افراد موافقت شود تا فرمانداری نسبت به برگزاری کمیته تطبیق و معرفی عضو جدید علی البدل اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه حضور اکبر اوصانلو در شورای شهر زنجان قطعی است، گفت: ما اصرار داریم فرآیند تغییرات در شورای شهر زنجان کوتاه بشود ولی کمیته تطبیق 15 روز فرصت دارد تا در این زمینه اعلام نظر کند.

ناصحی مقدم با اشاره به اینکه خوشبختانه در مورد اسحاق اسماعیلی پروسه کوت‌ه تر طی شد، گفت: استعفای وی روز سه‌شنبه تایید شد و چهارشنبه کمیته تطبیق تشکیل جلسه داد و پنجشنبه نتیجه این جلسه ابلاغ شد تا در نخستین جلسه شورا، اعضای جدید معرفی شوند.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: اگر علی اسماعیلی در این جلسه استعفا دهد موضوع به رای گذاشته شده و درخواست داریم کمیته تطبیق در اسرع وقت تشکیل شده و در اولین فرصت داستان اعضای علی‌البدل شورای شهر زنجان تمام شد.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانشورای شهر زنجاناستعفای اسحاق اسماعیلی
sedayezanjannews.ir/nx9734


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»