کد خبر: 9713
1402/03/09 - 14:36


راه مجلس از شورا می‌گذرد؟

3عضو شورای شهر و روستا استعفا داده‌اند ولی هنوز مدیری کناره‌گیری نکرده است

زهره میر عیسی خانی: تاکنون 2 عضو شورای شهر و یک عضو شورای روستا برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند و به گفته دبیر ستاد اجرایی انتخابات استانداری زنجان اسم هیچ مدیری در بین استعفادهندگان دیده نمی‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / زهره میر عیسی خانی: تاکنون 2 عضو شورای شهر و یک عضو شورای روستا برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند و به گفته دبیر ستاد اجرایی انتخابات استانداری زنجان اسم هیچ مدیری در بین استعفادهندگان دیده نمی‌شود.

** 2 عضو شورای شهر و یک عضو شورای روستا برای شرکت در انتخابات استعفا داده‌اند

سعید خلجی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه تا این لحظه 2 عضو شورای شهر و یک عضو شورای روستا برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند، اظهار کرد: تاکنون تنها استعفای «ابو بصیر» رسمی شده است و برای آن رأی شورای تطبیق آمده است.

وی ادامه داد: به‌زودی جلسه‌ای با حضور علی اسماعیلی، عضو علی‌البدل شورای شهر برگزار خواهد شد تا نسبت به حضور ایشان در شورای شهر زنجان تعیین تکلیف شود.

به گفته خلجی، حضور «علی اسماعیلی» عضو علی‌البدل شورای شهر در جلسه شورای شهر الزامی است و ایشان پس از حضور در شورای شهر مثل سایر اعضا می‌توانند از حضور در شورای شهر استعفا بدهند تا بازهم این روند برای سایر اعضای علی‌البدل ادامه یابد.

در حالی تنور انتخاباتی در شورای شهر زنجان داغ شده است که برخی از اعضای شورای شهر نسبت به حضور اعضای در انتخابات مجلس انتقاد دارند و عنوان می‌کنند که متأسفانه یک‌رویه غلطی در کشور راه افتاده که کسانی که در شورای شهر منتخب می‌شوند بعد تصمیم می‌گیرند که بروند مجلس و این برازنده شوراها نیست. مخالفان معتقد هستند تعهد داده‌اند که ۴ سال در خدمت مردم باشند و این موضوع باعث عدم اعتماد مردم به شورا می‌شود. این‌گونه نشود که بگویند راه مجلس از شورای شهر می‌گذرد. کاش فرآیند دیگری راه بیفتد که به این راحتی نشود از شورا به مجلس رفت.

**هیچ‌کدام از مدیران استانی برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا نداده‌اند

همچنین ولی‌الله رحیمی، دبیر ستاد اجرایی انتخابات استانداری زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مدیر استانی برای شرکت در انتخابات استعفا نداده است، اظهار کرد: این فرصت تا 19 خرداد فراهم است تا مدیران استانی و معاونین از سمت خود استعفا داده و برای شرکت در انتخابات مجلس اعلام آمادگی کنند.

 

 انتهای پیام/


صدای زنجاناستعفای عضو شورا
sedayezanjannews.ir/nx9713


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»