کد خبر: 9735
1402/03/13 - 14:7


معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان خبر داد

تغییر ساعات کاری ادارات از ۱۶ خردادماه در استان زنجان

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: کاهش ساعت اداری موجب دو ساعت کسر کار برای همه دستگاه‌ها خواهد شد و این کسر کار باید از طریق دورکاری جبران شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مرتضی شهامیمعاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان گفت: کاهش ساعت اداری موجب دو ساعت کسر کار برای همه دستگاه‌ها خواهد شد و این کسر کار باید از طریق دورکاری جبران شود.

 معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان اظهار کرد: بر اساس مصوبه پایان سال گذشته، ساعات کار همه دستگاه‌های اجرایی سطح کشور از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور یک ساعت زودتر شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین آسایش و آرامش مردم در ماه‌های گرم سال، این تصمیم اتخاذ شده است و از ۱۶ خردادماه همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی، بانک‌ها، بیمه، شهرداری و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی ساعت کار اداری یک ساعت زودتر شروع می‌شود و ساعت اداری از ساعت ۶:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر خواهد بود.

شهامی ادامه داد: کاهش ساعت اداری موجب دو ساعت کسر کار برای همه دستگاه‌ها خواهد شد و این کسر کار باید از طریق دورکاری جبران شود.

این مسؤل خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی انرژی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد و دستگاه‌های سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری خاموش شوند.

 

انتهای پیام/


صدای زنجانتغییر ساعات کاری ادارات در استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9735


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»