کد خبر: 9761
1402/03/20 - 15:58


20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان اضافه می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان از افزایش تعداد اتوبوس‌های زنجان به 90 دستگاه با اضافه شدن 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان در هفته‌های آتی خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان از افزایش تعداد اتوبوس‌های زنجان به 90 دستگاه با اضافه شدن 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان در هفته‌های آتی خبر داد.

داود نوری  رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان  در گفتگو با صدای زنجان اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان اتوبوس‌های زنجان به دستگاه کارتخوان مجهز شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه 45 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در زنجان فعال است، اضافه کرد: 25 دستگاه اتوبوس ملکی نیز مال خود سازمان اتوبوسرانی است که در مسیرها فعالیت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: طی هفته‌های آتی 20 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان اضافه می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه اتوبوس‌های جدید براساس نیاز خطوط بارگزاری خواهند شد، اضافه کرد: مسیرها بر مبنای طرح مشاور و خطوط پیش‌بینی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اکنون دستگاه پوز بانکی فعلا برای 45 دستگاه اتوبوس ملکی در مرحله نخست فعال شده است و در آینده نزدیک همه 90  دستگاه اتوبوس زنجان به صورت کامل دریافتی خود را با کارتخوان‌ها انجام می‌دهند، بیان کرد: سعی شده از پوزهای بانکی برای این خدمات استفاده شود که مردم با در دست داشتن عابربانک های خود از آن استفاده کنند.

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شرکت اتوبوسرانی پیش از این با یک شرکت برای تجهیز اتوبوس‌ها به کارتخوان قرارداد داشته است، افزود: این شرکت پشتیبانی لازم را نداشته و به همین دلیل و برای رفاه حال مردم اتوبوس‌های زنجان به دستگاه کارت خوان بانکی تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت‌های کارتی براساس قیمت مصوب کارتی و مصوبه شورای شهر  زنجان است، افزود: افرادی که کارت به همراه ندارند نیز همچنان می‌توانند به صورت نقد هزینه خود را پرداخت کنند.

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه مجددا با یک شرکت جدید برای بحث کارتخوان‌ها قرارداد بسته شده است، ادامه داد: مذاکرات انجام شده و در حال طی مراحل اداری است.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجان20 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9761


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»