کد خبر: 9825
1402/04/04 - 11:33


رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان در واکنش به ورود ناگهانی اتوبوس شهری به داخل بلوار آزادی؛

«نقص فنی» عامل انحراف اتوبوس شهری بود نه «سکته» راننده

داود نوری: اتوبوس خالی از مسافر بود و خوشبختانه راننده آسیب چندانی ندیده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / زهره میرعیسی خانی : رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان  در واکنش به ورود ناگهانی اتوبوس شهری به داخل بلوار آزادی (عصر شنبه سوم تیرماه 1402) اظهار کرد: علت حادثه از کنترل خارج شدن یک اتوبوس شهری و ورود آن به داخل پارک بلوار آزادی، نقص فنی بوده و خوشبختانه خسارت جانی و مالی چندانی نداشته است. برخی می‌گویند که سکته راننده علت انحراف اتوبوس بوده که قویا تکذیب می‌کنیم.

داود نوری، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان  در خصوص حادثه از کنترل خارج شدن یک اتوبوس شهری و ورود آن به داخل پارک بلوار آزادی در گفت‌و‌گو  با صدای زنجان اظهار کرد: این حادثه به دلیل نقص فنی اتوبوس رخ داد.

وی  با اشاره به اینکه  جان شهروندان و راننده برای ما مهم‌تر از سایر موضوعات است، ادامه داد: خوشبختانه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی، خالی از مسافر بوده و  راننده اتوبوس هم آسیب چندانی ندیده است و  تنها در برخی از نقاط  دچار ضرب‌دیدگی شده بود. در حقیقت این امر که برخی عنوان می‌کنند راننده سکته کرده است و باعث خارج شدن اتوبوس از کنترل شده است شایعه‌ای بیش نیست.

به گفته نوری، راننده اتوبوس در سر خط، برای زدن ساعت کاری خود نگهداشته بوده است  و بنا بوده تا اقدام به مسافر گیری کند که ماشین دچار نقص فنی شده و  از کنترل راننده خارج می‌شود.

 این مسئول با بیان اینکه راننده برای اینکه خسارتی به شهروندان وارد نکند، اتوبوس را به سمت جدول کنار پارک بلوار آزادی هدایت می کند ، اظهار کرد: به نظر می‌رسد که راننده بهترین کار را  در لحظه انجام داده  است چرا که  سمت دیگر خیابان کاملا تجاری بوده است و افراد زیادی در آن منطقه حضور داشتند که  اگر راننده وارد یکی از این مغازه‌ها می‌شد، فاجعه بار می‌شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر  خسارت جزئی به جداول کناری بلوار آزادی و به ماشین وارد آمده است و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9825


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»