کد خبر: 9921
1402/04/19 - 14:49


اجرای طرح قرض ماندگار در زنجان

در قالب طرح قرض ماندگار، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در شورای مدیران استان با اشاره به اینکه بحث تقویت خدمات معوض با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از اولویت‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: این طرح در قالب طرح قرض ماندگار اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

صالحی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار ، افزود: نیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از کارکردهای مهم صندوق امداد ولایت ترویج و توسعه سنت حسنه قرض الحسنه است، اضافه کرد: در همین راستا ۷۵۸ مورد تسهیلات به مبلغ ۳۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

صالحی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، اظهار داشت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.

 


صدای زنجانمدیرکل کمیته امداد استان زنجانصندوق قرض الحسنه امداد ولایتطرح قرض ماندگار
sedayezanjannews.ir/nx9921


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»