کد خبر: 9941
1402/04/22 - 14:11


رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

ثبت‌نام یک هزار و ۶۵۶ زنجانی در سامانه جوانی جمعیت

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و ۶۵۶ زنجانی دارای بیش از سه فرزند برای دریافت زمین با واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ پرویز نجفلو: بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۶۵۶ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۷۵ نفر در شهرستان زنجان ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان تعداد متقاضیان در انتظار بررسی را ۸۴۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۱۲ نفر برای شهرستان زنجان است.

واگذاری زمین‌های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت در آینده نزدیک

وی تعداد متقاضیان تایید نهایی شده در استان را ۷۳۴ نفر اعلام و تصریح کرد: همچنین  از این تعداد ۷۱۱ نفر تایید نهایی شده از متقاضیان متعلق به شهرستان زنجان است.

کردلو افزود: خوشبختانه به زودی زمین‌های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط طرح مذکور در استان زنجان واگذار خواهد شد.

رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: در این قانون برای متقاضیان طرح یاد شده، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا، سبز شده و می‌توانند از امتیاز خانه‌دار شدن دوباره استفاده کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیانی که فرزند سومشان بعد از ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، می‌توانند از امتیازات طرح جوانی جمعیت استفاده کنند.


صدای زنجانجوانی جمعیتبرنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینیحمایت از خانواده و جوانی جمعیت
sedayezanjannews.ir/nx9941


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»