کد خبر: 9957
1402/04/26 - 9:3


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان مطرح کرد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از کاهش قابل توجه آمار کودک همسری و کودکان بازمانده از تحصیل، کاهش رتبه خودکشی استان از ۱۰ به ۱۶ و کاهش نسبی وضعیت طلاق خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان بازدید و ضمن تقدیر از کارکنان بهزیستی، و تبریک هفته بهزیستی بر تلاش بیشتر در جهت بهبود وضع آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

رفیعی با بیان اینکه، سیاست دولت مردمی در استان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و انطباق برنامه های فرهنگی با فعالیت های اجتماعی است گفت: تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء نشاط و سرمایه اجتماعی، تقویت هویت ایرانی - اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی از مهمترین اهداف فعالیت های اجرای نقشه مهندسی فرهنگی در استان است.

وی در این بازدید با اعلام کاهش قابل توجه میزان کودک همسری و کودکان بازمانده از تحصیل، کاهش رتبه خودکشی استان از ۱۰ به ۱۶ و کاهش نسبی وضعیت طلاق ، یکی از دلایل این تغییرات را از نتایج هدف‌گذاری و اقدامات اثر گذار دفتر امور اجتماعی استانداری با مشارکت دستگاه های ذیربط ارزیابی نمود.

رفیعی با بیان اینکه در برخی آسیب های اجتماعی مهم‌، نسبت به سال۱۴۰۰ اوضاع بهتری پیدا کرده ایم و به میانه آمارهای کشوری رسیده ایم گفت: رساندن این آمار به جایگاه مطلوب تر، مسئولیت بهزیستی را دو چندان می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: گام های خوبی برای ایجاد زیر ساخت هایی مانند کمپ ماده ۱۶، مجتمع اردوگاهی متکدیان و تجهیز مرکز اورژانس اجتماعی برداشته شده است که این اقدامات قطعا منجر به کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

 


صدای زنجانمعاون سیاسی امنیتی استاندار زنجانآسیب‌های اجتماعی
sedayezanjannews.ir/nx9957


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»