کد خبر: 10028
1402/05/07 - 12:39


مهرماه امسال برگزار می‌شود؛

نمایشگاه صادرات «ایران به روسیه» در زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای نخستین بار در استان زنجان ، نمایشگاه صادرات ایران به روسیه برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجید گلشنی اظهار داشت : نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان موجب همکاری های بلندت و ارائه توانمندی های صادراتی استان زنجان خواهد شد.

وی با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می کنیم و مزیت رقابتی و نسبی خوبی در آن داریم در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه خواهد بود، افزود: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه های بین المللی بتوانیم کالاهایی که توان رقابتی در آن ها داریم را به سمت صادرات سوق دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه زمانی می توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم، یادآور شد: این نمایشگاه برای تجار روسی برگزار می شود و باید افرادی که در آن شرکت می کنند را به سمت هدف ها و نیازهای مشتریان و تجار روس هدایت کنیم تا بتوانیم توانمندی های خودمان را به طور موثری عرضه نماییم.

وی تصریح کرد: بدون تردید ارزش برگزاری هر نمایشگاه صرفا به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی شود. برگزاری این نمایشگاه ها در استان ما دستاورد زیاد دارد. یکی از آن ها ارتباط موثر و پایداری است که شکل می گیرد و منجر به همکاری گسترده و درازمدت می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته شرکت های ایرانی در قالب ۱۲ پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند ادامه داد : امسال به دنبال این هستیم جذب هیئت های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در قالب نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

گلشنی خاطر نشان ساخت : نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از ۱۸ لغایت ۲۱ مهرماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار می شود.

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانصادرات از زنجان به روسیهتجارتنمایشگاه
sedayezanjannews.ir/nx10028


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»