کد خبر: 10100
1402/05/17 - 15:5


مدیر عامل نمایشگاه کاسپین زنجان در بازدید از صدای زنجان؛

دغدغه رسانه‌ها منجر به توسعه و رشد اقتصادی زنجان می‌شود

سیدرضا قندیلی: برای عمل به مسئولیت اجتماعی به همکاری رسانه‌ها از جمله صدای زنجان اعتقاد داریم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: سیدرضا قندیلی، مدیر عامل نمایشگاه کاسپین زنجان (17 مرداد 1402) با حضور در دفتر گروه رسانه‌ای صدای زنجان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، نتیجه دغدغه‌مندی رسانه را رشد و توسعه مناطق دانست و گفت: روز خبرنگار روز ارائه گزارش عملکرد مسئولان نیست بلکه قدرشناسی و تقدیر از جامعه خبری است.

وی با بیان اینکه هر مدیر برای توسعه استان زنجان نیاز به خبرنگار و  مشاور خبری دارد، عنوان کرد: معتقدیم نمایشگاه، رسانه چندبعدی است و نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از ظرفیت رسانه‌ها و نظرات آن‌ها برای عمل به مسئولیت اجتماعی استقبال می‌کند و همواره این مهم را در دستور کار قرار داده است.

قندیلی از برگزاری نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادرات ایران به روسیه برای اولین بار در کشور در زنجان برگزار خواهد شد که باید از این مزیت اقتصادی بهره کافی را ببریم.

قندیلی «بازاریابی»، «برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی»، «تسهیل‌گری و پیگیری موانع جهت رفع نقاط ضعف»، «ایجاد بستر تجاری برای حضور مقتدرانه در عرصه تجارت جهانی» را از اولویت‌ها در برنامه‌ریزی تجاری با طرف‌های خارجی دانست.

وی ادامه داد: « تبدیل به هاب منطقه» چشم‌انداز اقتصادی زنجان است. معتقدیم می‌توان با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و‌ دولتی به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

مدیر عامل نمایشگاه کاسپین زنجان، تولید ثروت و رونق شبکه بانکی و در نهایت توسعه اقتصادی را نتیجه مثبت و نهایی برنامه‌ریزی اقتصادی با رویکرد جذب سرمایه‌گذار اعلام کرد.

مسیح‌الله سلطانی، مدیر مسئول صدایل زنجان نیز در این جلسه، مغفول ماندن ظرفیت‌های اقتصادی استان زنجان را «نبود برنامه مدون» دانست و گفت: تمامی اهداف خبرنگاران کمک به توسعه استان و‌رفع مشکلات پیش پای سرمایه گذاران است و انتظار می رود مدیران به رسانه ها با دید فرصت نگاه کنند نه تهدید!

به عقیده سلطانی، عوامل متعددی سبب عقب ماندگی زنجان شده که امید است با احساس مسئولیت مدیران و‌مسئولان ذیربط موانع و‌ مشکلات حل شود و در این بین نیز حضور رسانه ها قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننمایشگاه بین المللی کاسپین زنجانتبلیغات نوینجذب سرمایه‌گذار
sedayezanjannews.ir/nx10100


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»