کد خبر: 10108
1402/05/18 - 16:17


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در بازدید از دفتر صدای زنجان:

«صدای زنجان» کاردرست‌ترین رسانه است

محمود عزیزخانی: به شخصه اخبار درست را از صدای زنجان پیگیری می‌کنم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، «صدای زنجان» را کاردرست‌ترین رسانه اعلام کرد که بر اساس مستندات و مدارک، پیگیر مسائل پیش رو با نیت رفع آن است.

محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان چهارشنبه (18 مردادماه 1402) در بازدید از دفتر صدای زنجان وظیفه رسانه و خبرنگاران در پیگیری مسائل جامعه خطیر دانست و گفت: تشخیص حق و باطل سخت است و رسانه برای پیگیری درست مسائل، برای تشخیص حق مسئولیت مهمی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان «تعهد» و «تخصص» خبرنگار را در مهم‌ترین آیتم دانست و افزود: فضای مجازی یکی از آفت‌های جامعه کنونی است. متاسفانه افرادی که تخصص کافی ندارند، این فضا را با انتشار اخبار غیرواقعی نامطلوب کرده‌اند.

عزیزخانی ادامه داد: ساماندهی اساسی در رسانه‌ها باید مورد پیگیری باشد. صدای زنجان با رتبه‌های برتر نشان داده که «کاردرست ترین» رسانه است. به شخصه اخبار درست را از صدای زنجان پیگیری می‌کنم.

مسیح‌الله سلطانی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز صدای زنجان نیز با بیان اینکه «هدف صدای زنجان از پیگیری مسائل و مشکلات مردم و استان زنجان، کمک به دستگاه‌های دولتی و رفع مشکلات مردم است» در رابطه با آفت فضای مجازی در خصوص انتشار مطالب غیرواقعی و تبعات آن ادامه داد: باید بین رسانه غیررسمی و رسمی تفاوت قائل شویم. حرمت و جایگاه رسانه باید مشخص شود چرا که برخلاف رسانه غیررسمی، رسانه رسمی، با خط کشی مسائل پیش رو و با منبع مشخص و‌ مستندات موارد را با نیت خیر پیگیری می‌کند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیرکل تامین اجتماعی استان زنجانصدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10108


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»