کد خبر: 10135
1402/05/22 - 16:49


جهاد آبرسانی در استان

اجرای 200 میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 5 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام شده و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز: / «علیرضا جزء قاسمی» اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای نصیرآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: این طرح شامل احداث 11 کیلومتر شبکه توزیع آب، 2 کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره سازی آب با ظرفیت 1000 متر مکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ است که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین این روستا، عملیات استانداردسازی 870 فقره انشعاب برای جمعیتی افزون بر دو هزار و پانصد نفر نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه جایگزین برای روستای نصیرآباد نیز به عمق 180 متر و با دبی 20 لیتر در ثانیه در دست اقدام بوده و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن ذخیره آب 1000 متر مکعبی روستای سوکهریز در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار 50 میلیارد ریال و با پیشرفت 70 درصدی در دست اجرا است.

جزء قاسمی گفت: عملیات اصلاح شبکه روستای سوکهریز هم با هدف کاهش حوادث و اتفاقات آب به طول 12 کیلومتر و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار قرار داشته و بزودی آغاز می شود.

وی افزود: عملیات احداث 4 کیلومتر خط انتقال برای روستای "باغ دره" و بهره برداری از چشمه دوم این روستا با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد.

این مسئول یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای باغ دره با مشارکت اهالی و تامین لوله توسط قرارگاه بسیج سازندگی استان انجام پذیرفت که با اجرای آن جمعیتی بالغ بر 400 نفراز خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی بیان کرد: احداث 2 کیلومتر خط انتقال و بهره برداری از چشمه دوم روستای "فلج" در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار دو میلیارد و 500 میلون ریال انجاام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: رفع تنش آبی در روستای هدف گردشگری "انجلین" با بهره برداری از چشمه دوم این روستا و احداث 400 متر خط انتقال نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهرستان خرمدره در سال جاری است. 


صدای زنجانآبفاجهاد آبرسانی
sedayezanjannews.ir/nx10135


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»