کد خبر: 10141
1402/05/23 - 13:56


دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان در گفتگو با صدای زنجان:

مجلس نباید نماد یاس و تردید باشد

رحیم‌پور گفت: مردم باید با مشارکت خود کاری کنند که مجلس نماد یاس و ناامیدی و تردید نباشد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / رضا رحیم‌پور دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با صدای زنجان اظهار کرد: به صورت میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود اما انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس فرصتی برای انتخاب و معرفی نمایندگان اصلی مردم به مجلس است، عنوان کرد: این افراد نماینده مردم در مجلس خواهند بود تا در زمینه آینده کشور تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اوضاع داخل کشور دشمنان داخلی و خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را می‌کنند تا زمینه تضعیف نظام را فراهم کنند، بیان کرد: تلاش دشمن بر این است که حالتی از ناامیدی در کشور ایجاد کند.

رحیم‌پور با اشاره به اینکه انتخابات پرشور برای این است که مجلس قوی و کارآمد داشته باشیم، اضافه کرد: برای همین است که تاکید داریم باید انتخابات خوبی داشته باشیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان ادامه داد: مشارکت عموم هم در انتخاب نمایندگان کارآمد و دلسوز خیلی موثر است.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد مردم باید حضور در انتخابات را برای خود تکلیف بدانند، اضافه کرد: مردم می دانند اگر بخواهند مجلس خوب و کارآمد و قانون‌گذار خوب برای کشورانتخاب کنند باید در انتخابات شرکت کنند.

رحیم‌پور با اشاره به اینکه باید مردم پای کار بوده و به پای صندوق بیایند، گفت: مشارکت ما موجب انتخاب نماینده خوب و تشکیل مجلاس توانمند می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری باید فراهم شود، گفت: چهار اصل مورد تاکید رهبر در مورد انتخابات شامل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت باید به صورت کامل اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه باید همه مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند، عنوان کرد: باید در انتخابات رقابت برای گروه‌های سیاسی فراهم باشد و در کنار آن، امنیت و سلامت حفظ شود.

رحیم‌پور اضافه کرد: انتخابات باید از سلامت کامل و امنیت برخوردار باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنا به گفته امام (ره) مجلس به معنای واقعی باید عصاره فضائل ملت باشد، افزود: امام نگفتند همه خصائص ملت بلکه فضائل ملت به همین دلیل کسانی که کارآمد و توانمند هستند باید در مجلس حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این مهم باید افرادی که در خود این شایستگی را می‌بینند ثبت‌نام کنند، اضافه کرد: حضور افراد شایسته در انتخابات یک تکلیف است.

رحیم‌پور گفت: حضور افراد شایسته در انتخابات، انتخاب را برای مردم آسان‌تر می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام نیز فرصت خوبی برای شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها است، اضافه کرد: این زمان فرصت مناسبی برای گروه‌های سیاسی و کاندیداها است تا برنامه‌ریزی برای حضور در انتخابات و انتخاب داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در تعیین زندگی و سرنوشت اجتماعی و مدنی مردم موثر است، عنوان کرد: مجلس زمینه تکامل ملت را فراهم می‌کند.

رحیم‌پور با اشاره به اینکه مردم باید با مشارکت کاری کنند که مجلس نماد یاس و ناامیدی و تردید نباشد، تاکید کرد: باید یک مجلس کارآمد و انقلابی تشکیل شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم تا نمایندگانی با درک کامل از منافع ملی و عمومی در مجلس حضور داشته باشند، اضافه کرد: امید می‌رود با انتخابات پرشور مجلس خوبی را در اسفند ماه تشکیل دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما به سهم خود به عنوان حزب موتلفه اسلامی به عنوان یک تشکل ریشه دار و انقلابی در کشور وظیفه ذاتی خود می‌دانیم با تلاش برای مشارکت حداکثری فعالیت کنیم، اضافه کرد: این حزب تلاش دارد نمایندگانی به مردم معرفی کرده تا مردم با دقت لازم انتخاب خود را داشته باشند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناحزابانتخابات
sedayezanjannews.ir/nx10141


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»