کد خبر: 10146
1402/05/24 - 10:48


امروز با حضور مسئولین استانی و ملی؛

هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی در استان زنجان آغاز به کار می‌کند

امروز (24 مرداد ماه) هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، فرآوری مواد معدنی ، ماشین آلات معدنی و راهسازی و تجهیزات وابسته با حضور مسئولین استانی و ملی آغاز به کار می کند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ امروز (24 مرداد ماه) هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، فرآوری مواد معدنی ، ماشین آلات معدنی و راهسازی و تجهیزات وابسته با حضور مسئولین استانی و ملی آغاز به کار می کند.

مهندس مجید گلشنی مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در این خصوص اظهار داشت : این نمایشگاه با حضور 70 مشارکت کننده داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار می گردد.

وی افزود : شرکت کنندگان در این نمایشگاه از کشورهای سوئد ، نروژ ، چین و ترکیه می باشند و همچنین فعالین عرصه معدن از استان های تهران ، اصفهان ، البرز ، قزوین ، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و غربی و گیلان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد : تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی ، تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معدن و سرمایه گذاری در حوزه صنایع پایین دستی و بالادستی معادن از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه می باشد.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: عمده گروه کالایی مشارکت کنندگان در حوزه معادن روباز و زیرزمینی ، اکتشاف ، استخراج ، بهره برداری و فرآوری مواد معدنی ، ماشین آلات معدنی و راهسازی ، مهندسین مشاور و پیمانکاران معادن ،تولیدکنندگان تجهیزات خردایش و فرآوری مواد معدنی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت : این نمایشگاه در مساحت 6000 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می گردد.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی استان از 24 لغایت 27 مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار می گردد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زنجانتکمیل زنجیره تولید مواد معدنی
sedayezanjannews.ir/nx10146


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»