کد خبر: 10173
1402/05/28 - 16:7


جانشین فرمانده سپاه استان خبرداد:

نصب ۳هزار نیروگاه خورشیدی در استان زنجان

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان از نصب ۳هزار نیروگاه خورشیدی در سطح استان خبر داد و گفت:هدف از اجرای این طرح توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار جامعه است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سردار ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در راستای کمک به اقشار کم درآمد جامعه برنامه‌های مختلف را پی‌گیری می‌کند و در حوزه اشتغالزایی در مناطق محروم و حاشیه شهر عملکرد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه اشتغال زایی نصب پنل‌های خورشیدی است، گفت:هدف از اجرای این طرح توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار جامعه است.

وی به نصب و راه اندازی پنل‌های خورشیدی اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی استان زنجان و اداره کل برق، بانک‌های عامل، کمیته امداد، بهزیستی و مدیر کل امور روستایی استانداری در راستای اجرای نصب پنل‌های خورشیدی همکاری و مشارکت دارند.

 جانشین فرمانده سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد:برای نصب پنل‌های خورشیدی تسهیلات بانکی ۴درصد در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه در راستای نصب پنل‌های خورشیدی ۱۵۰مورد اقدام شده است، افزود:تا کنون ۶۰ مورد تسهیلات بانکی پرداخت و۳۰مورد از پنل های خورشیدی نصب و راه اندازی شده است.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه هدف ما در سال جاری نصب ۳هزار پنل خورشیدی در مناطق محروم استان است، تاکید کرد: امیدوارم مسئولین استانی به این موضوع نگاه جهادی داشته باشند و جهادی عمل کنند تا برخی از مشکلات جامعه به خصوص در حوزه اشتغال کاسته شود

صدای زنجانسپاهنیروگاه خورشیدی
sedayezanjannews.ir/nx10173


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»