کد خبر: 10180
1402/05/29 - 12:45


اختلاف بر سر یک مدرسه!

مدیر وقت مؤسسه دارالقرآن زنجان گفت: اختلاف نظر اعضای هیئت مدیره موسسه دارالقرآن کریم زنجان بر سر انتقال و یا ادامه فعالیت مدرسه در دارالقرآن کریم زمینه انحلال هیئت مدیره این موسسه شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: بنا بر خبرهای رسیده در پی اختلاف نظر اعضای هیئت مدیره موسسه دارالقرآن کریم بر سر انتقال و یا ادامه فعالیت مدرسه در دارالقرآن کریم زنجان زمینه انحلال هیئت مدیره این موسسه شده است.

در همین زمینه محمد مسعود اسماعیلی، مدیر وقت مؤسسه دارالقرآن زنجان ضمن تائید این موضوع در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با اشاره به اینکه این مدرسه با توصیه و نامه یکی از بزرگان شهر چند سال قبل از آموزش و پرورش مجوز دریافت کرده است، اظهار کرد: در حقیقت این مدرسه با استفاده از نوعی رانت فعالیت خود را آغاز کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه انتظار می‌رفت این مدرسه با رویکرد متفاوت از سایر مدارس و با کارکرد آموزش قرآنی فعالیت کند، اضافه کرد: با شروع به کار این مدرسه انتظار داشتیم این مدارس نسبت به سایر مدارس یک سر و گردن بالاتر بوده و دارای رویکرد قرآنی بیشتری باشد ولی متاسفانه در این زمینه ضعیف بود.

مدیر وقت مؤسسه دارالقرآن زنجان با اشاره به اینکه بنده به همراه برخی از بزرگان که در هیئت مدیره حضور داشتند در زمینه ادامه فعالیت این مدرسه دچار اختلاف سلیقه شدیم، اضافه کرد: تعدادی از اعضا به این نتیجه رسیدند که این مدرسه باید از دارالقرآن منتقل شود ولی برخی از دوستان به دلیل تعارض منافع در مقابل این جابه‌جایی مقاومت نشان دادند.

وی با اشاره به تداخل کارهای قرآن‌آموزی موسسه دارالقرآن و فعالیت‌های آموزشی مدرسه در این مجموعه بسیار زیاد است، اضافه کرد: همین موضوع کیفیت آموزشی در مدرسه مذکور را نیز کاهش داده است.

اسماعیلی با بیان اینکه ما موافق منحل شدن مدرسه نبوده و معتقد به انتقال مدرسه هستیم، افزود: اما برخی از آقایان تاکید دارند که این مدرسه باید در دارالقرآن زنجان بماند.

مدیر وقت مؤسسه دارالقرآن زنجان با اشاره به اینکه دلیل عدم تمکین مخالفان فعالیت مدرسه از جمله بنده به عنوان بنیان‌گذار دارالقرآن زنجان این بوده که معتقد هستیم تمام ساختار و مهندسی و حتی خیرین این مرکز از 30 سال گذشته تاکنون به منظور ترویج فرهنگ قرآن است، تصریح کرد: به بنده گفتند این مدرسه را با این شرایط یا باید قبول کنید یا کناره‌گیری کنید و بنده کنارگیری نکرده و مجبور به عزل بنده شدند.

وی با اشاره به اینکه هیئت مدیره فعلی موسسه دارالقرآن منحل شد تا مجمع عمومی برگزار و هیئت مدیره جدید تشکیل شود، بیان کرد: بهانه اصلی این درگیری مدرسه بود ولی برخی موضوعات داخلی نیز در این موسسه وجود دارد که علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن آن ندارم.


اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانموسسه دارالقرآنانحلالاختلاف
sedayezanjannews.ir/nx10180


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»