کد خبر: 10212
1402/06/02 - 14:41


تا پایان سال‌جاری

واحدهای سایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زنجان تحویل داده می‌شود

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: واحدهای باقی مانده سایت ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال‌جاری تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در جریان سفر یک روزه خود به همراه وزیر راه و شهرسازی در دوم شهریورماه سال ‌1402 در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن اقدام ملی در شهر زنجان جهت تحویل کلید تعدادی از واحد‌های مسکن ملی به متقاضیان حضور یافت.

وی در جریان این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهر زنجان حدود 700 واحد در دستور ساخت ستاد فرمان امام قرار دارد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه حدود 7.2 هکتار زمین در سایت زنجان برای ساخت واحدهای مسکونی توسط فرمان امام اختصاص یافته است، عنوان کرد: حدود 105 هزار مترمربع واحد مسکونی در هدف‌گذاری ساخت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در زنجان 192 واحد از ابتدای سال تاکنون تکمیل و تحویل داده شده است، اضافه کرد: 392 واحد نیز طی امروز در قالب 552 هزار مترمربع آماده تحویل است.

نوروزی گفت: باقی مانده واحدهای سایت ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال‌جاری تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه در سطح کشور 100 هزار واحد مسکونی به میزان یک میلیون مترمربع در دست ساخت داریم، گفت: با تفاهم با وزارت راه و شهرسازی به این میزان واحدها اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به تناسب ظرفیت اجرایی فرمان امام هدف‌گذاری می‌کنیم، گفت: میزانی که وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در نظر می‌گیرد ، درصدی توسط بنیاد برکت تقبل می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد اجرایی فرمان اماممسکن
sedayezanjannews.ir/nx10212


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»