کد خبر: 10240
1402/06/07 - 14:42


وعده استاندار زنجان در آئین راه‌اندازی کارخانه آسفالت آزادراه زنجان- قزوین؛

نیاز مسیر زنجان- قزوین به «آسفالت» تامین می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به راه‌اندازی کارخانه آسفالت آزادراه زنجان- قزوین، گفت: با راه‌اندازی این کارخانه، نیاز این مسیر به آسفالت در زمان حال و آینده تامین می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از کارخانه آسفالت آزادراه زنجان- قزوین، افزود: با پیگیری های صورت گرفته، خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه راه‌های روستایی و شهری استان رخ داده است.

وی با بیان اینکه آسفالت اتوبان ابهر تا زنجان همواره یکی از دغدغه‌های حوزه راهداری بود، اظهار داشت: یکی از کارهای ریشه‌ای که برای حل مشکل آسفالت این مسیر انجام شد راه‌اندازی کارخانه آسفالت بود.

افشارچی با بیان اینکه با راه‌اندازی این کارخانه نیاز این مسیر به آسفالت در زمان حال و آینده تامین می‌شود، اضافه کرد: در این کارخانه روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای این مسیر تولید می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی این قبیل کارخانه‌ها پیگیری مجموعه استان و مدیران را می طلبد، ادامه داد: یک بخش از این کارخانه، امسال افتتاح شد و بخش دیگر در سال‌ آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کارخانه آسفالت آزادراه زنجان - قزوین با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین با حضور استاندار واحد بازسازی و نوسازی ماشین آلات راه و ساختمانی و معدنی به بهره برداری رسید.

این مجموعه توانایی بازسازی و نوسازین ۳۵ دستگاه ماشین آلات راه و ساختمانی و معدنی را دارد و برای ۵۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

استاندار زنجان امروز در ششمین روز از هفته دولت به منظور افتتاح طرح های این هفته به شهرستان خرمدره سفر کرده است.

.


صدای زنجانکارخانه آسفالت آزادراه زنجان- قزوینراه‌های روستایی و شهری
sedayezanjannews.ir/nx10240


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»