کد خبر: 10242
1402/06/08 - 9:21


صدای زنجان از سفر استاندار زنجان به شهرستان خرم‌دره گزارش می‌دهد؛

تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکل زمین‌های اصناف و سوگند خرم‌دره

محسن افشارچی: پیگیری‌ها معجزه می‌کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: استاندار زنجان گفت: کارگروه ویژه برای حل مشکل زمین‌های اصناف و سوگند خرم‌دره تشکیل و مشکلات این زمین‌ها از طریق قانون حل و فصل شود.

محسن افشارچی، استاندار زنجان هفتم شهریورماه سال‌جاری با حضور در شهرستان خرمدره ضمن افتتاح کارخانه آسفالت شرکت ساختمانی کندوان پارس در افتتاح واحد بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات راه و ساختمان و همچنین آغاز بهره‌برداری از استخر ذخیره آب کشاورزی روستای فلج و همچنین سایر طرح‌های کشاورزی حضور یافته و در پایان این سفر در شورای اداری شهرستان خرم‌دره حضور یافت.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه رتبه‌بندی انجام شده برای انتخاب براساس شاخص‌های ۱۰ گانه انجام شده است، اظهار کرد: زنجان در سه شاخص مقام نخست و در برخی دیگر جزو رتبه‌های خوب بوده است.

وی با قدردانی از تلاش مدیران با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و پیگیری دلیل موفقیت‌های استانی بوده است، افزود: نمونه این پیگیری تسهیلات تبصره ۱۶ بود که با جلسات متعدد با بانک‌ها محقق شده است.

افشارچی با بیان اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان از بودجه متمرکز برای آسفالت و روکش آزادراه دریافت شده است، بیان کرد: با افتتاح کارخانه ، آسفالت طی امروز دیگر معطل نشده و نیاز آسفالت منطقه رفع خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیگیری‌ها موجب گشایش‌ها شده است، عنوان کرد: اعتقاد بنده این است که پیگیری معجزه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه ویژه برای حل مشکل زمین‌های اصناف، سوگند و فاز ۳ گلدشت تشکیل شود، گفت: با پیگیری مشکل این زمین‌ها حل شود و در صورت نیاز از ظرفیت قانون نیز استفاده شود.

افشارچی همچنین به سفر روز گذشته وزیر ارتباطات به زنجان اشاره کرد و گفت: در این سفر قرارداد برای تامین فیبر نوری در چهار شهر منعقد شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری خرم‌دره در قرارداد دخیل است، عنوان کرد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فیبر نوری پیش‌بینی شده که ۶۰۰ میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد.

افشارچی آمار بیکاری بهار سال گذشته در استان را ۵.۵ درصد اعلام کرد و افزود: این آمار در بهار سال جاری به ۴.۹ درصد رسیده است.

استاندار زنجان همچنین از بازگشت ۶۶ بنگاه تعطیل در استان به چرخه خبر داد و گفت: برای حل مشکل هر کدام از این صنایع اقدامات ویژه انجام شده است و پیگیری‌ها ادامه دارد.

همچنین در جریان این سفر 9 پروژه حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسید، مجموع اعتبار این پروژه‌ها ۱۲۴ میلیارد تومان است که یکی از این پروژه‌ها، پروژه روکش مقطعی آسفالت محو ترانزیت زنجان - میانه در کیلومتر صفر تا ۱۰۶ است.        

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانزمین‌های اصناف و سوگند خرم‌درهکارگروه ویژه
sedayezanjannews.ir/nx10242


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»