کد خبر: 10244
1402/06/08 - 10:10


وعده جدید استاندار زنجان؛

بازارچه‌های محلی برای «کنترل تورم» در زنجان ایجاد می‌شود

استاندار زنجان گفت: دولت یکی از برنامه‌هایی که برای کنترل تورم در دستور کار دارد، ایجاد بازارهای موازی است. بر همین اساس 4 بازارچه محلی در زنجان ایجاد می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی استاندار زنجان شامگاه سه شنبه ششم شهریور در آئین کلنگ زنی و احداث چهار بازارچه محلی شهرداری زنجان که به صورت نمادین در گلشهر کاظمیه برگزار شد با بیان اینکه دولت یکی از برنامه‌هایی که برای کنترل تورم در دستور کار دارد، ایجاد بازارهای موازی است اظهار کرد: در صدد هستیم در کنار بازارهایی که وجود دارند بازارهای موازی را هم داشته باشیم تا دولت در موقع لزوم بتواند در آن اعمال نظر کند.

وی با بیان اینکه این اعمال نظر، قیمت را کنترل می‌کند تصریح کرد: امروز شاهد همراهی شورا و شهرداری در بسیاری از امور هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه این طرح شاید از نظر ریالی بزرگ نباشد ولی قطعاً از نظر مفهومی بزرگ است افزود: با مدیریت صحیح کار بزرگی را شاهد خواهیم بود.

افشارچی با اشاره به اینکه این بازارچه‌ها در دنیای واقعی و مجازی دایر می‌شوند اظهار کرد: مکانیزم‌های مختلفی برای قیمت گذاری در این بازارچه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه نرخ گذاری از طریق اپلیکیشن خواهد بود و در مواقع لزوم ورود خواهیم کرد تا مایحتاج اصلی مردم با قیمت مناسب تأمین شود ادامه داد: حدود ۱۰ بازارچه در سطح شهر ایجاد خواهد شد.

وی گفت: مدیریت شهر تنها بر کار عمرانی متمرکز نیست و حرکت‌های مفهومی را هم مدنظر دارند.


صدای زنجانبازارچه محلی شهرداری زنجانمحسن افشارچیکنترل تورم
sedayezanjannews.ir/nx10244


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»