کد خبر: 10302
1402/06/19 - 16:12


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان می تواند ارتباط ما را با تاجران روسیه تقویت کند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اهمیت توسعه مراودات تجاری با کشور روسیه، گفت: یکی از مشکلات ما ارتباط با تجار روس است؛ لذا نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان می تواند ارتباط ما را با تاجران روسیه تقویت کند و بازارهای جهانی محصولات ما را توسعه دهد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجید گلشنی اظهار کرد: بدون شک مهمترین حلقه تولید، در بخش نهایی و بازار قرار داد و اگر بتوانیم بازاریابی و بازارسازی خوبی در تولیدات استان داشته باشیم می توانیم به بهبود تولید کمک کنیم.

 وی افزود: در سیاست های سند راهبردی به دنبال تولید و عرضه در تراز جهان هستیم و در بحث صادرات با رایزن های بازرگانی و سفرا، مراودات و مذاکرات زیادی در روزهای گذشته شده است. مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: روسیه به دلیل ویژگی های مختلف برای ما ارزشمند است اول این که به دلیل اقلیم به کالاهای وارداتی وابسته است. دوم همسویی سیاست های نظام با روسیه است که باید از آن در توسعه روابط تجاری استفاده حداکثری را برد. سوم بزرگی بازار روسیه است که با بیش ۲۸۰ میلیار دلار واردات ما می توانیم سهم خودمان را از این بازار کسب کنیم


صدای زنجاننمایشگاه کاسپینزنجان و روسیه
sedayezanjannews.ir/nx10302


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»