کد خبر: 10311
1402/06/20 - 14:53


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

300 میلیارد تومان برای مرمت آزادراه زنجان به تبریز اختصاص یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته، ۳۰۰ میلیارد تومان برای مرمت و لکه گیری آزادراه زنجان به تبریز اختصاص یافت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جعفر قزوینیان امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مبلغ در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی مصوب شده است و در صورت تامین اعتبار، مرمت آزادراه آغاز خواهد شد.

وی گفت: با اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۷۲ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان اصلاح، روکش و لکه گیری شد.

این مسوول به اقدامات انجام گرفته در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:در طول ۲۰ روز ایام پیاده روی اربعین ۱۲ هزار زائر توسط ناوگان جاده ای استان جا به جا شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۸۰ دستگاه تریلی نیز برای حمل تجهیزات موکب های زنجان فعالیت کرد.

آزادراه زنجان- تبریز اوایل سال ۱۳۹۰ در قالب اولین آزادراه کوهستانی کشور به بهره‌برداری رسید و اکنون یکی از مهمترین و پرترددترین آزادراه‌های کشور است.

این آزادراه بعد از سالها همچنان نواقص متعددی همچون وضعیت نامناسب آسفالت، چاله‌های فراوان در مسیر، نبود روشنایی و کمبود مجتمع‌های خدماتی بین راهی دارد که موجب شده رانندگان و مسافران از وضعیت این آزادراه ناراضی باشند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبزرگراه زنجان تبریزراه و شهرسازی
sedayezanjannews.ir/nx10311


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»