کد خبر: 10318
1402/06/21 - 12:9


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان: در سال 1401

690 میلیارد تومان جرایم مالیاتی مودیان زنجانی بخشیده شد

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته ۶۹۰ میلیارد تومان از جرایم مالیاتی قابل بخشش مودیان در این استان مورد بخشودگی قرار گرفت.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فیروز شکوری امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در سه ماهه نخست امسال نیز بیش از ۴۵ میلیارد تومان از جرایم قابل بخشش مالیاتی مودیان در استان بخشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: مودیانی که بر اساس فراخوان های انجام شده ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شده اند، تا زمانی که نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی اقدام نکنند، مشمول استفاده از تسهیلات بخشودگی جرائم نخواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از تسهیلات ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: به موجب دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور، بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ تمدید شده است.

شکوری اظهار کرد: مودیان در این مدت می توانند با پرداخت اصل بدهی مالیاتی قطعی شده خود از تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی بهره مند شوند.

وی افزود: برابر این دستورالعمل، جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض هر سال یا دوره مالیاتی برای مؤدیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط اقدام کنند، مطابق دستورالعمل صادره می‌توانند از مزایای بخشودگی جرایم بهره مند شوند و با توجه به مدت محدود چند روز باقی مانده، مؤدیان مالیاتی متقاضی استفاده از این تسهیلات باید در اسرع وقت به ادارات امور مالیاتی محل سکونت خود مراجعه کنند
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجرایم مالیاتیمالیات
sedayezanjannews.ir/nx10318


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»