کد خبر: 10342
1402/06/26 - 16:49


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره وسلطانیه:

مشکلی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج وجود ندارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره وسلطانیه،گفت: در شهر هیدج به لحاظ تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکلی نداریم و یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / حمیدرضا سرداریان در گفتگو با خبرنگاران به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج اشاره کرد و گفت: با توجه به صنعتی بودن شهر هیدج و قرار گیری آن در جاده ترانزیت مردم استقبال بسیار خوبی از طرح نهضت ملی مسکن دارند.

وی ابراز داشت: با پالایشی که صورت گرفت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهر هیدج واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره وسلطانیه،با بیان اینکه در شهر هیدج برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به لحاظ  تامین زمین مشکلی نداریم و دست مان باز است،گفت: یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در چهار فاز به تعداد ۴۵۰ واحد مسکونی تامین شده است.

سرداریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها را به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: پروژه ها با برنامه ریزی لازم با قوت در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط دیگری هم در شهر هیدج متقاضی مسکن هستند،تاکید کرد: در مرحله تامین زمین هستیم و به زودی یک سایت ۷۰ هکتاری تملک خواهد شد و افراد جامانده تخصیص پروژه می شوند.


صدای زنجانمسکن ملیتامین زمین
sedayezanjannews.ir/nx10342


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»